مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت ارزان تابلو سفالی لوکس

آنچه در این مقاله می خوانید...

قاب های مختلف تابلو سفالی لوکسواردات انواع تابلو سفالی لوکس

نصب تابلوهای سفالی در خانه های سنتی و مدرن به دکوراسیون جلوه بی نظیری بخشیده است. این امر باعث شده تا هنر سفالگری در جهان ارزش بیشتری پیدا کند. تابلو سفالی لوکس جز بهترین هنرها بوده که در طرح و رنگ و سایزهای مختلف ساخته می شود. قیمت ارزان این تابلو در فرآیند تولید و توس هنرمند و بر اساس فاکتورهایی چون کیفیت و ظرافت و سایز مشخص می شود. هر چه کیفیت بالاتر باشد مسلما ارزش بیشتری هم در بازارهای داخلی و خارجی دارد. 

قیمت ارزان تابلو سفالی لوکس

قاب های مختلف تابلو سفالی لوکس

قاب های مختلف تابلو سفالی لوکس تولید جدیدترین تابلو سفالی با قاب های لوکس و زیبا باعث شده تا افراد با هر سلیقه ای بتوانند از این هنر زیبا استقبال کنند.‌ اکثر قاب هایی که دور این تابلو قرار می گیرد از جنس چوب هستند و منبت کاری های زیبایی روی آنها انجام می شود. وجود قاب به دور تابلو باعث می شود تا کار نهایی جلوه بهتری پیدا کند.‌

رنگ قاب با رنگ هایی که در تابلو استفاده می شود ست بوده تا کار زیباتر به نظر برسد. تنوع در این تولیدات بالا بوده که بر انتخاب مشتریان تاثیر زیادی می گذارد. از مدل های پر طرفدار قاب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • ساده
  • برجسته
  • سه بعدی

استفاده از قاب می تواند از تابلو محافظت کرده و مانع از آسیب به طرح اصلی شود. وزن آنها سبک می باشد که براحتی قابلیت حمل و جابجایی دارند. این مصنوعات دارای رنگ های تیره و روشن هستند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. 

واردات انواع تابلو سفالی لوکس

واردات انواع تابلو سفالی لوکس واردات تابلو سفالی لوکس باعث شده تا مشتریان در بازدرهای داخلی و خارجی به راحتی به این هنرهای زیبا دسترسی داشته باشند.‌ واردکننده باید تامین‌کننده مناسبی در کشور پبدا پیدا کند و کالا را پس از انجام امور گمرکی و کسب مجوزهای لازم، به کشور وارد کند. واردات به سرمایه کلانی نیاز دارد، بیشتر فرایندهای تجاری آن خارج از ایران انجام می‌شود و واردکنندگان با ریسک‌های بسیاری مواجه هستند.

واردات توسط مراکز مختلفی انجام می شود. گاهی تولید داخل کفاف بالا بودن سطح تقاضای مصرف کنندگان را نمی دهد و در این صورت نیاز به واردات در کشور به خوبی احساس می شود. این زمان شرکت های بازرگانی دست به کار می شوند و با وارد کردن محصول برتر خارجی نیاز بازار را پاسخ می دهند.

این تولید کننده با هدف توسعه ی بیشتر و مدرن سازی سبد محصولات و گسترش روابط تجاری برای صادرات و واردات همکاری خود را با شرکت های بزرگ و معتبر جهانی شروع کرده است تا بتواند به پیشرفت بالایی دست پیدا کند. این امر سودآوری زیادی به همراه دارد. 

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید