مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم تابلو سفال برجسته لعابی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع تابلو سفال برجسته لعابیتولیدکنندگان تابلو سفال برجسته لعابی

قیمت تابلو سفال شده اگر از نمایندگی ها و مراکز فروش خریداری شود به دلیل حذف واسطه و عرضه مستقیم تابلو سفال به قیمت خود کارخانه می باشد. فروش تابلو سفال برجسته لعابی در این مراکز دارای تنوع بسیار بالای است و شما هنگام خرید می توانید تابلو سفال مورد نظر خود را در تنوع بالا تابلوها انتخاب و خریداری نماید و در صورتی که هر گونه مشکل در انتخاب خود دارید می توانید از کارشناسان و مسوولین فروش راهنمایی بگیرد تا آن ها شما را به درستی راهنمایی کنند.

جالب است که درباره ساعت منبت کاری اصفهان هم بیشتر بدانیم.

خرید مستقیم تابلو سفال برجسته لعابی

مشخصات انواع تابلو سفال برجسته لعابی

مشخصات انواع تابلو سفال برجسته لعابی یکی از این سفال هایی که بسیاری از افراد تمایل به خرید این محصولات دارند کتیبه سفالی برجسته لعابی می باشد که این محصول دارای تنوع بالا می باشد. تابلو سفالی لعاب برجسته محصولی بسیار زیبا و جذاب می باشند که به فضای خانه شما جلوه سنتی می بخشد. تابلو سفال بیشتر برای تزئین مورد استفاده قرار می گیرند. و در قسمت پشتی تابلو دارای یک حلقه ی آویز می باشد.

در این میان بهتر است تخته نرد معرق کاری شده درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کنندگان کتیبه سفال می باشد. رنگ های بکار برده شده برای هنر سفال و ایجاد لعاب برجسته اکسید های فلزی می باشند که با مواد شیمیایی ترکیب شده و پس از قرار گرفتن بر روی فلزات در کوره پخته می شوند. لعاب مینه نیز ماده ای سخت و شیشه ای مانند می باشد که در هنر سفال استفاده می گردد.

کتیبه لعاب برجسته سفالی علاوه بر ابهت و زیبایی خاصی که دارد دارای ویژگی های خاصی نیز می باشد. یکی از ویژگی های قابل ذکر آن این است که این کتیبه در ویترین ها بیشتر به چشم می خورند.

تولیدکنندگان تابلو سفال برجسته لعابی

تولیدکنندگان تابلو سفال برجسته لعابی امروزه هنر سفال از جمله تابلو سفال اصیل و زیبا است که طرفداران بسیاری را در گوشه و کنار جهان دارد و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می گردد. لالجین یکی از شهر های شهرستان بهر در استان همدان است که در چند سال اخیر به عنوان قطب اصلی سفال خاورمیانه شناخته می شود.

خریداران کتیبه سفالی می توانند به نمایندگی ها و مرکز خرید سفال مراجعه نموده و محصول مورد نیاز خود را در میان تنوع بسیار بالای محصولات با قیمت مناسب خریداری نمایند. تابلو های تولید شده در این منطقه بسیار متنوع بوده و می توان گفت انواع کتیبه تزئینی و مصرفی را شامل می شود.

تولید تابلو سفال در کشور ما به زیبایی بسیار زیادی صورت می گیرد. هنرمندان ایرانی می توانند بهترین و زیباترین آثار هنری را به راحتی تولید کنند. در بازار فروش تابلو نیز آثار بسیار زیبا جلوه می کنند و می توانند موجب توجه مشتریان زیاد داخلی و خارجی شوند.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید