مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش جدیدترین تابلو سفالی کوچک

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع تابلو سفالی کوچکفروشگاه جدیدترین تابلو سفالی کوچک

یکی از جدیدترین ایده ها برای تزیین دکوراسیون خانه و زیا کردن اتاق، استفاده از تابلو سفالی کوچک و بزرگ برای آن است. ترکیب تصویرسازی های مدرن و امروزی بر روی سفال، حس بی نظیری برای شما به وجود می آورد و شما را بیش از پیش به خود علاقمند خواهد کرد. فروش این تابلوها در سایزهای کوچک در فروشگاه های حضوری و اینترنتی جود دارند و برای مشاهده نمونه کارها می توانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر سر بزنید و محصولات را ببینید.

سوزن دوزی بلوچی برای لابی از کارهای تخصصی می باشد که اگر به خوبی و با رعایت نکات لازم این کار انجام نشود هیچ وقت آن زیبایی که باید را ندارد و از شیوایی و رسایی مفهوم طرح آن کاسته خواهد شد.

فروش جدیدترین تابلو سفالی کوچک

معرفی انواع تابلو سفالی کوچک

معرفی انواع تابلو سفالی کوچک در ادامه می خواهیم شما را با انواع تابلوهای سفالی کوچک آشنا کنیم تا به راحتی و با توجه به دکوراسیون اتاق خود یک نوع را انتخاب کنید و یا برای اطلاعات بیشتر در اینترنت به تحقیقات بیشتری بپردازید.

به دلیل تنوع بالایی که در طرح و رنگ میناکاری روی سفال وجود دارد، ست کردن این سفال ها نیز با سایر وسایل خانه ممکن می باشد.

امروزه تابلوهای سفالی کوچک در انواع مختلفی ساخته می شوند و ما مدل های پرطرفدار آن را برای شما ذکر می کنیم.

  • تابلو سفالی برجسته: در این نوع تابلو های سفالی، هنرمند با هنر خود نقش هایی را با افزودن و کاستن، پستی ها و بلندی ها را به گونه ای هنرمندانه به تصویر می کشد و نقش ها را برجسته می کند. شما می توانید هر طرحی که را که مدنظرتان هست، به تولیدکننده نشان دهید و بعد از تایید محصولی هنرمندانه تحویل بگیرید.
  • تابلو سفالی فانتزی : که طرح های فانتزی با متریال های مختلف بر روی سفال به گونه ای هنرمندانه به تصویر کشیده می شود و در دسته مدرن ترین تابلوهای سفالی قرار می گیرد.
  •  تابلو سفالی چوبی: چوب یکی از متریالی است که در کنار سفال، جلوه ای ویژه ای پیدا می کند.
  • تابلو سفالی طرح دار: این تابلوهای سفالی در طرح های مختلفی تولید می شوند و برخی از تولیدکنندگان، طرح های دلخواه شما را هم پذیرفته و آن را می سازند.
  • تابلو سفالی خطی: در این نوع تابلوها، اشعار و احادیپ و آیات قرآنی به شیوه ای هنرمندانه بر روی سفال قرار می گیرند و جلوه ای ویژه به کار می دهند.

از جمله پرفروش ترین طرح های تابلو سفالی، طرح های هخامنشی، فانتزی، ماهی و فرشته است و تابلوهای مختلفی از این طرح ها در ایران تولید و توزیع می شود. برای مشاهده نمونه کارها می توانید به فروشگاه های مجازی سر بزنید.

فروشگاه جدیدترین تابلو سفالی کوچک

فروشگاه جدیدترین تابلو سفالی کوچک بعد از بیشتر شدن علاقه مردم به تابلوهای سفالی، فروشگاه تابلو سفالی بزرگی در کشور به وجود آمدند که تابلوهای سفالی در سایز و اندازه های مختلفی را به فروش برسانند. چیزی که در این فروشگاه ها بیشتر دیده می شود، تابلوهای سفالی کوچک در مدل های مختلف است. علاقمندان برای تهیه و خرید تابلو سفالی می توانند به این فروشگاه ها مراجعه کنند و یا اگر امکان مراجعه حضور نداشتند، به نمایندگی های آن ها در اینترنت تماس بگیرند و محصولات و نمونه کارهای آن ها را به صورت مجازی ببینند.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید