مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید با کیفیت ترین تابلو سفال سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

سبک های جدید تابلو سفال سنتیقیمت تابلو سفال سنتی

تابلو سفال سنتی یکی از نمونه هنرهای دستی و نمونه کارهای سنتی بسیار زیبا و شیکی می باشد که از طرح و نقش ‌های بسیار زیادی الهام گرفته است، خرید باکیفیت ‌ترین تابلو سفال سنتی این امکان را به خریدار می‌دهد تا بتواند با رضایت کامل آن را خریداری کرده و از زیبایی ‌ها و ویژگی‌ های خاص آن بهره ‌مند گردند، خرید تابلو مذکور از طریق این سایت به صورت آنلاین و اینترنتی امکانپذیر می باشد. 

خرید با کیفیت ترین تابلو سفال سنتی

سبک های جدید تابلو سفال سنتی

سبک های جدید تابلو سفال سنتی تابلو یکی از وسایل تزیینی برای خانه یا محل کار محسوب می‌ شود که دارای انواع زیادی است و با دارا بودن مدل ‌های بسیار زیاد می تواند جلوه خاص و روح تازه ‌ای به فضای محیط ببخشد، یکی از زیباترین انواع تابلوهای موجود در بازار تابلوی سفالی می باشد که به‌ جرات می ‌توان گفت این نمونه تابلوها به‌ عنوان یکی از سبک‌ های سنتی و اصیل و با زیبایی و ویژگی ‌های خاص می‌ باشد. 

سبک های تابلو سفالی جدید سبب گردیده تا متقاضی بتواند بر حسب سلیقه خود آنها را خریداری کرده و از آنها استفاده نماید، این نمونه تابلو با رویکردی جدید در تولید و با نقش و نگارهای بسیار زیبا طراحی و تولید شده اند، در تولید این سبک تابلو علاوه بر اینکه هنر سنتی و اصیل بودن خود را حفظ نموده است با طرح و نقش های زیبا و الهام گرفته از محیط اطراف طراحی شده اند. 

از طرح های تابلو سفال جدید می توان به تابلو های فانتزی با طرح سنتی، تابلو های لابی، تابلو های نقش برجسته، تابلو های سه بعدی و… اشاره کرد، یکی از زیباترین نمونه های این تابلو، طرح های سه بعدی می باشد که به صورت طبیعی و برجسته تولید می شوند و علاوه بر اینکه از زیبایی بی نظیری برخوردار هستند، فضای محیط را با زیبایی خود مزین کرده و جان تازه ای به محیط بخشیده و باعث حس آرامش و نشاط در محیط می گردد. 

قیمت تابلو سفال سنتی

قیمت تابلو سفال سنتی قیمت وسایل تزیینی و کارهای سنتی نشان از کیفیت و زیبایی خاص آنها دارد و هرچه این وسایل از کیفیت و کارایی بیشتری برخوردار باشند قیمت بالاتری را نیز به خود اختصاص می ‌دهند. 

قیمت تابلوی سفالی‌ سنتی نیز با توجه به ابعاد و اندازه تابلو، میزان خرج کاری که بر روی آن صورت گرفته و با توجه به طرح و نقش آن متفاوت می باشد و هر مدل با تفاوت قیمتی با انواع مدل‌ های دیگر برخوردار است. 

قیمت تابلو سفال سنتی را می‌ توانید از طریق تماس با کارشناس فروش مربوطه استعلام نمایید و در نظر داشته باشید که اگر خریدار این نمونه تابلوها به صورت عمده باشید، می ‌توانید آن را به قیمت مناسب و مقرون به صرفه ‌ای خریداری نمایید. 

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید