مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات مرغوبترین تابلو سفال سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ماندگاری طولانی تابلو سفال سنتیتوزیع ارزانترین تابلو سفالی سنتی

صادرات مرغوبترین تابلو سفال سنتی به بسیاری از کشورهای اروپایی و همسایه با ضمانت کیفیت توسط شرکت های بازرگانی انجام می شود که با توجه به کیفیت بالا و زیبایی بی نظیر در کشورهای مقصد نیز بسیار پر طرفدار بوده و از فروش بالایی برخوردار است. صادرات انواع تابلوهای سفالی علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده باعث ارزآوری بسیار خوبی برای کشور می شود و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورها مؤثر است.

صادرات مرغوبترین تابلو سفال سنتی

ماندگاری طولانی تابلو سفال سنتی

ماندگاری طولانی تابلو سفال سنتی ماندگاری طولانی تابلو سفال سنتی به نوع خاک و سفال استفاده شده در آن بستگی دارد. هر چه خاک مرغوب تری در تهیه این تابلوها استفاده شود دوام آنها نیز بیشتر است. تابلوهای سنتی علاوه بر طرح و نقش چشم نواز و جداب از دوام بسیار خوبی برخوردار می باشند، زیرا در تهیه آن ها از بهترین خاک رس و سفال درجه یک استفاده شده است که در ماندگاری این تابلوها نقش بسزایی دارد.

از انواع خاک های رسی مرغوب برای ساخت تابلوها می توان به خاک رسی رسوبی،خاک رس آهکی، خاک رس گلوله ای و خاک رس قرمز و … اشاره کرد. وجود برخی مواد آلی نظیر اکسید آهن و برخی فلزات دیگر در این خاک بسیار ضروری است، زیرا باعث چسبندگی مناسب خاک رس می شوند و در تهیه تابلو سفالی با کیفیت عالی نقش مهمی دارد.

امروزه از انواع تابلو سفالی سنتی در طرح های زیبا نظیر نقش برجسته در بسیاری از اماکن نظیر لابی هتل ها، سالن های همایش و منازل و … استفاده زیادی می شود که هر کدام از این نقش ها از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار می باشند.

توزیع ارزانترین تابلو سفالی سنتی

توزیع ارزانترین تابلو سفالی سنتی توزیع تابلو سفال سنتی به روش های مختلفی در کشور در حال انجام می باشد که با توجه به طرح و نقش متنوع و بسیار شکیل مشتریان استقبال بسیار خوبی از خرید این محصول نشان می دهند و بسیاری از آنها این تابلوها را به صورت عمده و در حجم بالا تهیه می کنند.

یکی از بزرگترین مراکز خرید اینترنتی انواع تابلو سفالی با کیفیتی درجه یک و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد. در این مرکز مشتری به راحتی می تواند محصول دلخواه را از بین مدل ها و طرح های مختلف انتخاب نموده و پس از ثبت سفارش، محصول در زمان مقرر به نشانی او ارسال خواهد شد که این امر باعث صرفه حویی در هزینه و وقت می شود.

ارزانترین تابلو سفالی علاوه بر قیمت مناسب دارای طراحی بی نظیر و جذابی است و توسط هنرمندان خلاق و خوش ذوق طراحی شده است. این تابلو دارای ابعاد و اندازه های متنوعی بوده و با وجود تنوع زیاد در نقش و رنگ مشتری به آسانی می تواند رنگ و طرح آن را انتخاب و خریداری کند.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید