مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز تولید تابلو سفالی مدل دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بهترین تابلو سفالی مدل دارتوزیع مستقیم تابلو سفالی مدل دار

انواع تابلوهای سفالی تولید شده در ایران به دو صورت عمده و جزیی به فروش می رسند. در خرید جزئی قیمت ها تقریبا بالا هستند، از این رو پیشنهاد ما خرید عمده از مراکز تولید به صورت مستقیم می باشد. زیرا هم قیمت مناسب تری دارند و هم می توانید تمام مدل ها را به صورت یکجا ملاحظه نمایید. برای خرید تابلو سفالی مدل دار در سایزهای مختلف، بهتر است که از مراکز تولید معتبر و یا سایت های فروش آن ها مانند این مرکز، اقدام نمایید.

جالب است که درباره قاب سرمه دوزی شده هم بیشتر بدانیم.

مراکز تولید تابلو سفالی مدل دار

مشخصات بهترین تابلو سفالی مدل دار

مشخصات بهترین تابلو سفالی مدل دار از مشخصات بهترین تابلو های سفالی مدل دار می توان به آن دسته از محصولات کتیبه دار کلاسیک اشاره نمود که دارای لعاب هستند و جلوه بسیار خاص و زیبایی دارند. برخی از این تابلو های سفالی با دست نقاشی شده اند که نقش آن ها برجسته است و دارای طرح های زیادی از جمله هخامنشی، فرشته، حوض و ماهی و… هستند.

کاربرد این تابلو ها به صورت دیواری است و شکل قاب آن ها متفاوت است که برخی از آن ها مربع، مستطیل، ۶ ضلعی و سایر مدل ها هستند. جنس قاب این تابلو ها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد. برخی از تابلو ها دارای جنس چوبی و برخی دیگر دارای جنس پی وی سی هستند.

در حالت کلی این تابلو ها از بهترین سفال ها تولید شده اند که برخی از طرح ها بدون رنگ و خام هستند و برخی دیگر نیز رنگ آمیزی شده می باشند. تابلوهای سفالی بهترین انتخاب برای خانه های سنتی و مدرن می باشند که به صورت ساده و پازلی در بازار موجودند.

در این میان بهتر است تابلو گلدوزی نمونه درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

تابلوهای سفالی یکی از زیباترین تابلوهای دکوراتیو هستند که هنر دست سازندگان‌شان را به رخ می‌کشند و می‌توانند تلفیقی از دنیای کهن و سنن ما با دنیای مدرن باشند. می توان این تابلوها را دست آویزی برای ایجاد پیوند میان دو دنیای مدرن و کهن و سبک‌ های مختلف دکوراسیون در فضای داخلی خانه‌ های ایرانی دانست.

توزیع مستقیم تابلو سفالی مدل دار

توزیع مستقیم تابلو سفالی مدل دار یکی از راه های خرید جدیدترین تابلو سفالی مدل دار ارزان، خرید مستقیم از تولید کنندگان می باشد. امروزه خریداران عمده داخلی و خارجی به صورت مستقیم از توزیع کنندگان، این محصول را در ابعاد مختلف خریداری می کنند.

تولید کنندگان برای فروش تابلوها سفالی تولید کرده خود به علت اتمام کارهای فروش معمولا آن ها را با قیمت خیلی پایین تر از قیمت بازار به صورت عمده توسط توزیع کنندگان عرضه می کنند.

توزیع تابلو سفالی به صورت مستقیم، علاوه بر قیمت پایینی که دارد، دارای سود بالایی برای خریداران می باشد. معمولا افرادی که در میزان خیلی بالایی این تابلو ها را خرید می کنند، برای مقرون به صرفه تر شدن هزینه ی آن ها همه در پی این هستند که با مراکز تولید برای خرید عمده تابلوهای آنان در سال قرار داد ببندند.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید