مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات تابلو سفال فرشته به روسیه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات ظاهری تابلو سفال فرشته برجستهقیمت جدید تابلو سفال فرشته در بازار مازندران

تابلو سفال فرشته یک نوع تابلو زیبا و جذاب است تابلو طرح فرشته علی ‌رقم داشتن ظاهری خاص و زیبا، دارای کیفیت بالایی است که موجب درخشش آن در عرصه بین‌المللی شده است.  امروزه صادرات تابلو سفال فرشته به کشور روسیه به شدت افزایش یافته است و خریداران روسی هم از این تابلو به خوبی استقبال می‌کنند و با افزایش صادرات این تابلو سود خوبی وارد کشور می‌شود. 

صادرات تابلو سفال فرشته به روسیه

مشخصات ظاهری تابلو سفال فرشته برجسته

مشخصات ظاهری تابلو سفال فرشته برجسته

یکی از مواردی که همواره خریداران تابلو به آن توجه دارند، مطلع شدن از مشخصان ظاهری تابلو مد نظر است و این عزیزان با شناخت کامل مشخصات ظاهری تابلو مدنظر می‌توانند خیلی مطمئن تر به تهیه محصول مورد علاقه خود اقدام کنند. تابلو طرح فرشته برجسته که یکی از تابلو های سفالی درجه یک، استاندارد و تضمینی است از نظر تولید کنندگان و طراحان بهترین گزینه برای زیباسازی مکان های مختلف است. این تابلو به دلیل داشتن زیبایی ظاهری عالی بهترین انتخاب برای ایجاد نمای خاص در رستوران، سفره خانه‌ها، هتل، منازل مسکونی بزرگ، عمارت و تالار های عروسی محسوب می‌شود. 

از مشخصات ظاهری تابلو سفال فرشته برجسته خوب است که به موارد زیر اشاره کنیم: 

  • رنگ بندی: این تابلو با اینکه از جنس سفال است، به خوبی رنگ آمیزی شده است. از طیف رنگی مختلفی که بر روی این تابلو اجرا می‌شود می‌توان به رنگ نقره ای، رسی، مسی، طلایی، فیروزه ای، سفید و طوسی اشاره کرد. 
  • داشتن حاشیه کاری جذاب: تابلو سفالی ای که دارای طرح فرشته برجسته دارای حاشیه زیبایی است. معمولا در کناره های این تابلو طرح ساقه، برگ و گل های ریز و درشت کار شده است که هر کدام از آنها دارای رنگ های مختلفی هستند. 
  • داشتن معنا در ظاهر: طرح فرشته ای که بر روی این تابلو به صورت برجسته اجرا شده است بسیار متنوع است و با توجه به تنوع طرح فرشته در این تابلو می‌توان گفت که این محصول بیانگر احساسات شاد، رمانتیک، غمگین، عاشقانه و… است و معنا های مختلفی را با خود به دنبال می‌کشد. 

قیمت جدید تابلو سفال فرشته در بازار مازندران

قیمت جدید تابلو سفال فرشته در بازار مازندران این روزها خرید و فروش تابلو سفالی فرشته در بازار مازندران با رونق شگفت انگیزی همراه است ؛ چراکه تابلو سفال مازندران با بهترین شرایط در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

طبق بررسی های انجام شده لازم است بگوییم که قیمت جدید این تابلو با کیفیت و زیبا با توجه به نگاره خاص این تابلو و کیفیت عالی آن بسیار مناسب است و مشتریان می‌توانند با انتخاب روش خرید سریع و آسان این محصول را با قیمتی استثنایی در اختیار بگیرند. 

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید