مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت بهترین تابلو سفالی لاکچری

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش قالب گیری تابلو سفالی لاکچریفروشگاه بهترین تابلو سفالی لاکچری

شرکت بهترین تابلو سفالی لاکچری را با قیمتی که متناسب با کمیت و کیفیت این هنر زیبا و در عین حال مدرن می باشد در معرض فروش و در دسترس مشتریان قرار می دهد. فروش مستقیم و عمده این تابلو ها که دارای نمادی از فرهنگ و هنر و آیین سنتی این مرز و بوم می باشد توجه بسیاری از هنر دوستان و علاقمندان به هنر را به خود معطوف نموده است. قیمت بسیار مناسب این تابلو موجبات فروش قابل توجهی را در بازار فراهم نموده است.

شرکت بهترین تابلو سفالی لاکچری

روش قالب گیری تابلو سفالی لاکچری

روش قالب گیری تابلو سفالی لاکچری با استفاده از قالب گیری فشاری مقداری از گل رس که کاملا نرم  باشد را داخل قالب می ریزند و برای دقایقی باید تامل کرد تا کاملا خشک شود و در واقع خود را جمع کند. سپس شما بدون آنکه نیازی به اعمال خاصی باشد می توانید ان را از قالب بیرون بیاورید. سپس آن را درون کوزه قرار دهید تا پخته شود.

 انواع تابلو سفالی در طراحی های مدرن و فانتزی و سنتی با این روش آماده می شود که در نوع خود بسیار زیبا و چشم نواز است. کاربرد این تابلو های سفالی در مدل های مختلف برای بسیاری از اماکن است و محدود به یک یا دو فضا نمی شود. این تابلوها با توجه به اینکه حرارت می بینند بعد از پخت مقاومت بسیاری در برابر گرما و سرما از خود نشان می دهند.

قابلیت فرم پذیری و رنگ بندی خوبی دارند و مناسب برای نماهای درونی و بیرونی ساختمان ها را دارند.

فروشگاه بهترین تابلو سفالی لاکچری

فروشگاه بهترین تابلو سفالی لاکچری فروشگاه بهترین تابلو سفالی لاکچری را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. این تابلو بسیار زیبا و در عین حال چشم نواز است. طراحی و تولید این تابلو نمادی از ذوق و هنر هنرمندان است که اینگونه در بازار دلبری می کند.

فروشگاه های عرضه کننده تابلوهای سفالی همواره بهترین و زیباترین مدل ها را برای ارائه به مشتریان خود لحاظ می کنند. قیمتی که برای این تابلوها که یک کار هنری بسیار مدرن و نو است در نظر گرفته می شود متناسب با نوع کار ارائه شده است. استفاده از تابلوی سفالی لاکچری به عنوان دکوراسیون لطفی خاص به آن فضا می بخشد.

فروشگاه تابلو سفالی مایحتاج خود را به صورت مستقیم و عمده از مراکز تولیدی این هنر زیبای دستی خریداری می کنند. در حال حاضر انواع تابلو سفالی با نقوش مختلف در بازار در سایزهای گوناگون و قیمت های متفاوت موجود می باشد. برای خرید بهترین تابلو سفالی با طراحی لاکچری می توانید با وب سایت ارتباط بگیرید و تجربه یک خرید خوب و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید