مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی عرضه تابلو سفال مینیاتوری

آنچه در این مقاله می خوانید...

تابلو سفالمشکلات رایج تابلو سفال لعاب­دارنمایندگی عرضه تابلو سفال مینیاتوری
نمایندگی عرضه تابلو سفال مینیاتوری

خرید صنایع دستی ارزان قیمت که مضاف بر اینکه از کیفیت بسیار خوب و مرغوبی برخوردار باشد و در عین حال طراحی چشمگیری نیز داشته باشد از طریق واحد فروش وب سایت امکان پذیر است.

نمایندگی عرضه تابلو سفال مینیاتوری در سراسر کشور، فعال بوده و به هنرشناسان و هنردوستان عزیز، خدماتی با کیفیت عالی و آثاری زیبا و چشم نواز عرضه میکنند.

تابلو سفال

نمایندگی عرضه تابلو سفال مینیاتوری

سفال صنعتی به قدمت تاریخ است. اولین نشانه­هایی که باستان­شناسان از این هنر ظریف و دقیق یافته­اند، در مناطق آسیای شرقی مثل چین بوده است. و به زمانی حدود چهارده هزار سال پیش باز میگردد. یعنی زمانی که بشر هنوز شروع به یکجا نشینی و کشاورزی نکرده بود.

سفال­ها از خشک کردن و پختن گل مرطوب به دست می­آیند، وقتی گل حرارت میبیند، ساختار شیمیایی آن به کلی تغییر میکند که باعث میشود سفال تولید شود.
تابلو سفال هم هنری محبوب و سنتی است که آثاری زیبا و دلنواز در آن ساخته میشوند.

تابلو­های سفال انواع مختلفی دارند:

تابلو سفال طرح دار

تابلو سفال برجسته
تابلو سفال کتیبه­ای
تابلو سفال مینیاتوری

که رایج­ترین آنها تابلو سفال­های برجسته است، البته تابلو سفال­ها به خاطر قابلیت تلفیقی که با سایر هنرها دارند میتوانند مدل­های بیشتری نیز داشته باشند.
تابلو سفال مینیاتوری به تابلو سفال­هایی گفته میشود که طرح آنها، مینیاتوری است. مینیاتوری طرحیست که به نوعی از هنر نقاشی اطلاق میشود.

مشکلات رایج تابلو سفال لعاب­دار

نمایندگی عرضه تابلو سفال مینیاتوری

برخی از مشکلات لعاب و سفال را به راحتی میتوانید حل کنید یا از به وجود آمدن آنها جلوگیری کنید. اگر تا به حال به ظرفی سفالی با دقت نگاه کرده باشید حتماً برخی از این اشکالات را دیده­اید که البته به خاطر دست ساز بودن آنها، تا حدی هم طبیعی است.

اولین مشکلی که میخواهیم با هم بررسی کنیم، تاول­ها و حباب­هاییست که معمولاً در سطح ظروف سفالی میبینیم. این اشکال ناشی از آماده سازی ناقص و اشتباه سفال، چسبنده بودن بیش از حد گل و ضخیم بودن لایه­ی لعاب در آن قسمت است.

برای درست کردن این مشکل، کافیست ماده­ای تهیه کنید که حلال لعاب آن ظرف باشد، مثل بوره، کربنات سدیم و غیره و با شتسشو دادن این محل­ها در محلول، تاول­ها را از بین ببرید.

نمایندگی عرضه تابلو سفال مینیاتوری

میناکاری صنایع دستی اصفهان مدرن و برجسته و طرح هایی از قبیل طرح اسب، پروانه، پازلی، هخامنشی، لعابی خطی، مینیاتوری، نقش برجسته نگین، ماهی و فانتزی صدها مدل دیگر که همگی نمادی از فرهنگ و هنر ایرانی است.

بزرگ­ترین مشکل لعاب­کاری و سفال، لرزش است. چه در مرحله­ی شکل­دهی چه در بقیه­ی مراحل و حتی پس از تولید، ظرف کاملاً در برابر لرزش و ضربه­های مداوم آسیب­پذیر است و در طولانی مدت باعث میشود لعاب به شکل پوسته پوسته درآید.

برای بیشتر کردن مقاومت پوسته­ی لعابی ظروف، میتوانید در بدنه یا لعاب میزان سیلیکا را کاهش دهید یا میزان فلدسپار یا دیگر مواد قلیایی را کمی در خمیر لعاب بیشتر کنید.

نمایندگی عرضه تابلو سفال مینیاتوری

تابلو سفال­ مینیاتوری آثاری زیبا و چشم­نواز هستند. شما میتوانید انواع طرح­ها و مدل­ها را از سازنده­ی تابلو سفال بخواهید، زیرا شکلپذیری بالای سفال به آن این امکان را میدهد که هر مدلی با آن قابل ساخت باشد. برای خرید این محصول میتوانید به مراکز معتبر عرضه­ی ما به صورت آنلاین مراجعه نمایید. و لذت یک خرید بی دغدغه را با ما داشته باشید

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید