مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش تابلو سفالی طرح فرشته

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعاتی درباره تابلو سفالی طرح فرشتهقیمت تولیدی تابلو سفالی طرح فرشته

مرکز پخش تابلو سفالی طرح فرشته در این راستا با ارائه محصولی ارگانیک و ارزان قیمت توانسته رضایت مندی مشتریان را به دست آورد. تابلو سفالی طرح فرشته از آثار هنری برجسته ای بوده که دارای طرح سنتی و مینیاتور می باشد. این محصول از پارچه، کاغذ انواع رنگ و قلم چوب فلز نخ، پولک، ملیله روبان مروارید مصنوعی کاشی شکسته شیشه و آینه اما تابلوهای سفالی، آثار جالب توجهی ساخته شده از خاک و گل می باشند، برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

جالب است که درباره وان یکاد معرق کاری هم بیشتر بدانیم.

مرکز پخش تابلو سفالی طرح فرشته

اطلاعاتی درباره تابلو سفالی طرح فرشته

اطلاعاتی درباره تابلو سفالی طرح فرشته تابلو سفالی طرح فرشته جایگاه مناسبی در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی دارد و مقاومت بسیار خوبی در برابر باد، باران و آفتاب و حتی ضربه های کوچک دارد. تابلو سفالی نقش بسیار مهمی و برجسته ای در دکوراسیون خانه دارد و ماده اولیه این محصول از بهترین گل رس، کاه، برگ های سوزنی، موی بز، کلاله نی یا لوئی، خاک اره، الیاف نایلون و الیاف شیشه می باشد و کامپوزیتی عالی و مستحکم برای مصارف داخلی و خارجی ساختمان به وجود آورده است.

تابلو سفالی طرح فرشته دارای زیبایی بی نظیری بوده و به وسطه طرح ها و نقش های گوناگونی در صنعت معماری و شهر سازی استفاده می شود و امکان پیاده سازی طرح های سنتی و مدرن را فراهم آورده و برای امکان و معابر عمومی و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد.

در این میان بهتر است ویترین معرق کاری شده درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

امروزه این محصول نقش برجسته خود را در خانه ها،مراکز تجاری کوچک و بزرگ، رستوران ها، ایستگاه های مترو و اتوبوس، تابلو های شهری، دیوارهای معابر، تالار، موزه ها، مراکز هنری، نمایشگاه ها، سالن های تئاتر و سینما، مراکز همایشات، پارکینگ ساختمان ها و… باز کرده است. تابلو سفالی طرح فرشته در برابر خاک، آب، نور خورشید، سرما،گرما، مواد شیمیایی و سایر عوامل محیطژ مقاوم بوده و کاملا هنر دست هنرمندان با تجربه می باشد.

قیمت تولیدی تابلو سفالی طرح فرشته

قیمت تولیدی تابلو سفالی طرح فرشته قیمت تابلو سفال بسته به ابعاد، کیفیت، نوع طرح و نقش، برند و نوع آثار هنری و… متغیر می باشد. تابلو های سفال از لحاظ نقش های برجسته شده بر روی آنها بسیار متنوع بوده به راحتی طبقه بندی می شود. تابلو های سفالی به سه دسته طرح مدرن، طرح هخامنشی و طرح مینیاتور می باشد.

فروش تابلو سفالی طرح فرشته با قیمت مناسب و کیفیت عالی از طریق این مجموعه تخصصی انجام می گیرد. تابلوهای طرح فرشته دارای ظاهری اصیل، زیبا، سنتی می باشند. این تابلوها دارای همان ویژگی های بارزی می باشد که باعث محبوبیت آن شده است. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص انواع تابلو سفالی با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید