مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده تابلو سفالی طرح برجسته در قم

آنچه در این مقاله می خوانید...

تابلو سفالی طرح برجسته رنگیقیمت عالی تابلو سفالی طرح برجسته در بازار

تابلو سفالی طرح برجسته یکی از کار های فوق العاده زیبا و منحصر به فرد است. تابلو های سفالی در قم از زیبایی خارق العاده برخوردارند، این تابلو ها می توانند یک هدیه زیبا و مناسب برای عزیزانمان باشند، زیرا زیبایی آن ها نگاه هر فردی را به خود جذب می کند. بدون شک هر فردی با دیدن این تابلو های بی عیب و نقض تمایل به خرید آن ها پیدا می کند.

جالب است که درباره میز ناهار خوری منبت کاری هم بیشتر بدانیم.

فروش عمده تابلو سفالی طرح برجسته در قم

تابلو سفالی طرح برجسته رنگی

تابلو سفالی طرح برجسته رنگی تابلو سفال نقش برجسته جزء آثار هنری پر فروش است. این مدل تابلو ها اگر به صورت رنگی و لعاب دار تولید شوند، قیمت و نرخ بالاتری خواهند داشت. تابلو سفال نقش برجسته بر روی سطح صاف از خاک رس خلق می شود‌. تولید این مدل تابلو ها به صورت ساده قدمت بسیار طولانی دارند. اما امروزه مدل های رنگی و لعاب دار آن نیز در کارگاه ها خلق می شوند‌.

برای ساخت تابلوهای نقش برجسته از ابزار های مختلفی مانند کاردک و حتی قالب های از پیش ساخته شده بهره می برند. تابلو های برجسته رنگی به دلیل زیبایی بیشتر طرفداران بسیاری پیدا کرده است، همه علاقه مندان به هنر بدون شک عاشق این تابلو های منحصر به فرد می شوند و می خواهند چنین اثر زیبایی را در خانه یا محل کار خود داشته باشند.

در این میان بهتر است ظروف مسی هفت سین درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

در زمان های گذشته و دوره های خیلی قبل طرح های سفالی وجود داشته اند، همه ی ما نقش و نگار های سفالی دوره ایران باستان را می شناسیم پس این کار زیبا برگرفته از گذشته بسیار دور است، که با گذشت زمان در کشور ما شاهد تابلو های سفالی فوق العاده زیباتر و گران قدر هستیم.

افراد خوش ذوق و اهل هنر همیشه به دنبال وسایل و کادو های متفاوت و به یاد ماندنی هستند، پس تابلو های سفالی طرح برجسته رنگی و ساده یک انتخاب عالی برای این افراد به شمار می آید.

قیمت عالی تابلو سفالی طرح برجسته در بازار

قیمت عالی تابلو سفالی طرح برجسته در بازار قیمت تابلو سفالی بستگی به عوامل زیادی دارد، مثلا اندازه تابلو، زمان صرف شده برای تولید تابلو، به کار رفتن رنگ و لعاب و.‌‌.‌. که بر اساس این ها قیمت تابلو ها کم و زیاد می شود. تابلو سفالی رنگی نسبت به تابلو سفالی ساده از قیمت بالاتری بر خوردار است. که با توجه به زیبایی بیشتری که تابلو های رنگی دارند کاملا به جا است.

طرح های برجسته روی سفال که به صورت سه بعدی ساخته شده اند، زیبایی و ظرافت را به خوبی نمایش می دهند. قیمت این تابلو ها در بازار متغیر است که هر فرد خودش با سلیقه خود آن ها را انتخاب و خریداری میکند.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید