مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید مرغوبترین تابلو سفالی تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

روند تولید تابلو سفالی تبریزواردات مستقیم تابلو سفالی تبریز

قلم زنی روی برنج، هنرهای اصیل و سنتی ایرانی را در کنار هم گرد آورده است.

تابلو سفال تبریز جایگاه ویژه‌ای در دکوراسیون دارد بیشتر تولیدات بسیاری از شرکت ها و کارگاه های تولیدی در بازار ایران به خوبی به فروش می رسد علاقه مردم به تابلوهای سفالی باعث شده که تولید مرغوبترین تابلو سفالی تبریز در سال های اخیر رو به افزایش باشد این تولیدات علاوه بر بازارهای داخلی در اکثرکشورهای خارجی و بازارهای خارجی طرفداران خاص خود را دارد طرح ها و نقش های که بر روی این تابلو سفال ها کار می‌شود بسیار چشمگیر و گیرا هستند. کشورهای خارجی طرفداران پروپاقرص محصولات سفالی تبریز هستند.

تولید مرغوبترین تابلو سفالی تبریز

روند تولید تابلو سفالی تبریز

روند تولید تابلو سفالی تبریز ساخت تابلو سفال به خصوص انواع نقش های برجسته آن مهارت ویژه و تخصص لازم می خواهد که توسط استادکاران تبریزی روی سفال انجام می شود این هنر در شهرهای گوناگون کشورمان به خصوص شهر تبریز انجام شده و روند تولید تابلو سفالی تبریز به این صورت است که ابتدا استاد سفالگر هنرمندانه گل را  که قرار است روی آن نقش و نگار قرار بگیرد ، آماده کرده این نوع گل ها باید از بهترین خاک رس ها تهیه شده و برای انواع تابلوهای نقش برجسته آماده شوند بسیاری از  سفالگران ماهر باساختن و ورز دادن گل مناسب می‌توانند تابلوهای زیبا و ماندگاری را درست کنند و طبق نیاز بازار انواع مختلفی از این تابلوهای سفالی را با ضخامت های مختلف آماده می کنند.

سفره قلمکار را می توان یک اثر هنری منحصر به فرد نامید.

نقش بستن طرح های سنتی و مدرن در کنار هم روی این سفال با استفاده از انواع ابزار آلات به صورت ماهرانه توسط استاد سفالگر انجام می‌شود. این هنرمندان با استفاده از ابزار مخصوص شروع به کنده کاری و برداشتن گل های اضافه روی آن می کنند و این می تواند بیانگر انواع هنر اصیل ایرانی باشد این تابلوها به خاطر طراحی و برش هایی که روی گل انجام می‌دهند بسیار چشمگیر و گیرا هستند استاد سفالگر به صورت هنرمندانه با انگشتان دست چنان طرحی روی سفال می‌اندازد که می‌تواند سلیقه ذوق و هنر ایرانی را به نمایش بگذارد. بیشتر برش های با برداشتن گل اضافی که از روی این تابلو ها برداشته انجام می شود و ،  نقش آن را بیشتر نمایان می کند.

این تابلو سفال ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از تابلوهای سفالی خطی ، برجسته، کتیبه‌ای ، سه بعدی ، دیواری،  پازلی و … را شامل می شود دستان استاد سفالگر با مهارت ویژه دارد قسمت های خالی شده تابلوهای سفالی را به صورت سایه و روشن در می آورد تا چشمان خریداران بهتر نقوش روی تابلو را ببیند این کار مهارت ویژه می‌خواهد که با سالها تکرار و تمرین به دست می آید این نقوش برجسته از سنت و فرهنگ ایران و همراه با مدرن بودن تکنیک های امروزی مخلوط شده و تابلوهای زیبایی را با این روش تهیه و تولید می کنند.

واردات مستقیم تابلو سفالی تبریز

واردات مستقیم تابلو سفالی تبریز واردات مستقیم تابلو سفالی تبریز توسط کشورهای مختلف و با حضور شرکت‌های بازرگانی های بزرگ انجام می شود این شرکت ها سعی می کند انواع مختلفی است تابلوها را که به صورت سنتی و مدرن تهیه شده است به سایر کشورها صادر کنند. با توجه به استقبال زیادی که از این نوع تابلوها شده است و مکان های خاصی که برای این تابلوها در نظر می گیرند و کشورهای بسیاری متقاضی خرید انواع این تابلو ها هستند که می‌تواند با سرمایه گذاری روی آن تولیدات ایرانی را به دنیا بهتر معرفی کرد.

کشورهایی که وارد کننده تابلوهای سفالی تبریز هستند آن را به قیمت گزافی به خریداران می فروشند بازرگانی های بزرگ در کشورهای مختلف به طور مستقیم تابلوهای سفالی تبریز را خریداری کرده و در کشور خود به فروش می رساند سفارش انواع تابلوهای سفالی تبریز نیز در تولیدی های بزرگ و معتبر انجام می شود هر کشور بسته به میزان تقاضایی که دارد انواع تابلوها برای آن کشور ارسال می‌شود هنر دستان ایرانی جزء بهترین تولیدات و محصولات در دنیاست. واردات تابلو سفالی تبریز توسط کشورهای اروپایی و عربی انجام شده و آن را به صورت مستقیم به دست خریداران می رساند.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید