مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع جدیدترین تابلو دکوراتیو سفالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ابعاد مختلف تابلو دکوراتیو سفالیشرکت تولیدات تابلو دکوراتیو سفالی

در حال حاضر، توزیع جدیدترین تابلو دکوراتیو سفالی از طریق سایت اینترنتی ویژه فروش محصولات شرکت تولید کننده این نوع تابلو ها به عمل می آید. تولید کنندگان تابلو سفالی دکوراتیو این روش توزیعی را با هدف دسترسی سریع تر و آسان تر متقاضیان به تابلو های مورد علاقه خود، در نظر گرفته اند. متقاضیان می توانند جهت خرید محصولی که با سلیقه آن ها هماهنگ است به این سایت مراجعه نموده و با غطمینان خاطر آن را خریداری نمایند.

جالب است که درباره وان یکاد معرق کاری هم بیشتر بدانیم.

توزیع جدیدترین تابلو دکوراتیو سفالی

ابعاد مختلف تابلو دکوراتیو سفالی

ابعاد مختلف تابلو دکوراتیو سفالی

یکی از معیار هایی که هنگام خرید تابلو دکوراتیو سفالی باید در نظر گرفته شود مقدار فضایی است که قرار است تابلو را برای دیزاین آن به کار ببریم.

در این میان بهتر است ویترین معرق کاری شده درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

بر این اساس باید تابلویی با ابعاد خاص و اندازه هایی دقیق را انتخاب نماییم، تابلویی که علاوه بر اینکه متناسب با فضای مذکور باشد زیبایی خاص و منحصر به فردی نیز به دکوراسیون داخلی محیط اطراف خود ببخشد.

ابعاد مختلفی که برای انواع تابلو سفال دکوراتیو وجود دارد شامل موارد زیر می باشد که به اختصار شرح داده می شود:

  • تابلو هایی که به عنوان دیوارکوب مورد استفاده قرار می گیرند و عمدتا به شکل چهار گوش هایی با ابعاد ۲۰ در ۲۰ سانتی متر یا دایره هایی به قطر ۲۰ الی ۲۵ سانتی متر ساخته می شوند.
  • اندازه دیگری که برای تابلو های دکوراتیو سفالی وجود دارد ابعاد بیش از  ۷۰ در ۱۰۰ سانتی متر است، از این نوع تابلو ها بیشتر به منظور تزیین دیوار های پذیرایی، اناق نشیمن، دیوار ورودی منازل، ویلا ها و در پاره ای موارد دیوار تالار ها و آتلیه ها استفاده می شود.

آنچه در این میان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است اینکه انواع مختلف تابلو های دکوراتیو سفالی، ارزش هنری بسیار بالایی داشته و از آن ها به عنوان یک وسیله تزیینی لاکچری یاد می شود.

شرکت تولیدات تابلو دکوراتیو سفالی

شرکت تولیدات تابلو دکوراتیو سفالی

شرکت تابلو دکوراتیو یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده ای است که در زمینه تهیه و تولید انواع تابلو های دکوراتیو در ابعاد و اندازه های مختلف مشغول به فعالیت می باشد.

این شرکت تابلو های سفالی دکوراتیو خود را توسط ماهر ترین استاد کاران فعال در این زمینه تولید کرده و آن ها را به وسیله قالب زدن به مرحله ظهور می رساند.

شرکت تولیدات انواع تابلو دکوراتیو با در نظر گرفتن سلیقه های مختلف افراد در گروه های مختلف اجتماعی و به دنبال افزایش میزان رضایتمندی آن ها محصولات مختلف و متنوعی را به بازار عرضه می نماید که هر یک از این تابلو ها به نوبه خود، در زیبایی و جذابیت، بی نظیر بوده و دل هر رهگذری را ربوده و وی را به خرید این تابلو های بسیار شکیل ترغیب می نماید.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید