مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت جدیدترین تابلو سفالی شیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش انتخاب تابلو سفالی شیکتوزیع اولین تابلو سفالی شیک

قیمت جدیدترین تابلو سفالی شیک با مناسب ترین نرخ به مشتریان عزیز معرفی می شود. تابلوهای سفالی معمولا به دلیل متریال ساده‌ای که در ساخت‌شان مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیمت تمام شده پایینی دارند. البته، این در صورتی است که قاب مورد استفاده برای تابلو معمولی باشد. بدون شک، استفاده از قاب‌های برنجی یا چوبی لوکس و گران قیمت، روی رقم نهایی تاثیرگذار خواهد بود. 

فروش مرغوب ترین و بهترین میناکاری صنایع دستی اصفهان در سایت های آنلاین اینترنتی به صورت مستقیم و غیر حضوری امکان پذیر می باشد و در سطح بازار از میزان فروش بالایی برخوردار می باشد.

قیمت جدیدترین تابلو سفالی شیک

روش انتخاب تابلو سفالی شیک

روش انتخاب تابلو سفالی شیک روش انتخاب تابلو سفالی شیک به سلیقه شخصی مشتریان عزیزمان مربوط می شود اما باید بدانید که تابلو های سفالی مدل ها و طرح های بسیار مختلفی دارند. شما هر طرح را که مد نظر داشته باشید هنرمندان شرکت تولیدی ما با توجه به سلیقه زیبای شما آن طرح را برایتان روی سفال با دقت هنرمندانه پیاده می کنند. طرح های تابلو سفالی شامل طرح برف و زمستان، طرح گل ها، طرح باغ و طبیعت، طرح های نمادین و تاریخی و نماد های مختلفی از پادشاهان و مقبره ها در رنگ های سفالی و نیز رنگ های مختلف و رنگارنگی تهیه و تولید می گردند.

برای ساخت ساعت صنایع دستی ابتدا باید مواد اولیه آن نظیر خاک مخصوص، طرح  را تهیه کنیم. بدین منظور در مرحله اول باید گل خالص تهیه شده از خاک رس که عاری از هر گونه املاح، گچ، آهک  باشد را آماده کنیم.

این‌که چه نوع تابلوی سفالی را برای دکوراسیون داخلی منزل‌تان انتخاب می‌کنید، مبحثی کاملا سلیقه‌ای است. در حالت کلی، چند نوع تابلوی سفالی بیشتر نداریم. این چند نوع عبارتند از:

  • تابلوهای سفالی فاقد رنگ؛این تابلوها، ، فاقد هر گونه رنگ یا رنگ‌آمیزی هستند. رنگ خاک رس، رنگی است که در نهایت روی این تابلوها قابل مشاهده است. این عدم رنگ‌آمیزی کار را بسیار زیباتر و ساده‌تر جلوه می‌دهد و باعث می‌شود بتوانید از این تابلوها، بدون محدودیت ست کردن یا تناسب با دکوراسیون، در هر نقطه از خانه استفاده کنید. 
  • تابلوهای سفالی رنگ‌آمیزی شده:برخی از انواع تابلوها نیز ممکن است رنگ‌آمیزی شوند. همان‌طور که در مورد گلدان‌ها، کوزه‌ها و سایر مصنوعات و دست سازه‌های سفالی نیز مشاهده کرده‌اید، این کار می‌تواند با ظرافت و زیبایی فوق‌العاده‌ای صورت گرفته و محصولی بسیار زیبا را راهی خانه‌های شما کند.
  • تابلوهای سفالی یک تکه؛متداول‌تریننوع تابلوهای سفالی، تابلوهایی هستند که اصولا دارای یک قاب هستند. تابلوهایی یک تکه و معمولا در ابعاد و اندازه‌های نسبتا بزرگ، که با استفاده از قاب‌های سرامیکی، سفالی یا حتی چوبی و برنجی پوشش داده می شوند و انتخاب مناسبی برای فضاهای بزرگ هستند. 

توزیع اولین تابلو سفالی شیک

توزیع اولین تابلو سفالی شیک توزیع اولین تابلو سفالی شیک با کیفیتی ستودنی و طرح هایی وجد آورد به تمام نقاط کشور صورت می گیرد. تابلو سفالی کالایی بسیار با اصالت و پرطرفدار می باشد و همواره آمار درخواست کنندگان رو به افزایش می باشد که این نشان از محبوبیت محصول تولیدی در بین افراد باذوق و سلیقه است.توزیع تابلو سفالی به هر کجای ایران عزیزمان امکان پذیر می باشد.بهترین تابلو سفالی را از ما بخواهید.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید