مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم تابلو سفالی طرح ماهی در رشت

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز ساخت تابلو سفالی برجستهسفارش عمده تابلو سفالی رشت با قیمت ویژه

یکی از هنرهای دیرینه و برجسته ایرانیان سفالگری است و تابلو سفالی به عنوان یکی از شاخه های این رشته زیبایی بسیار زیادی به خانه های ما می بخشد و تابلو سفالی رشت یکی از پیشگامان این هنر در ایران و جهان می باشد.

در این بین محصولاتی از قبیل صنایع چوبی پاسارگاد یکی از محصولاتی است که به راحتی کمک می کند تا خریداران بتوانند با هزینه مناسب یک دکوری شیک و زیبا در ابعاد مختلف تهیه کنند.

فروش مستقیم تابلو سفالی طرح ماهی در رشت

طرز ساخت تابلو سفالی برجسته

طرز ساخت تابلو سفالی برجسته هنرمندان ایرانی از دیرباز آب و خاک را با هم مخلوط می کتند و طرح های جذابی را بر خشت های مربعی سفالی ایجاد می کنند، سپس آن ها را در کوره های پخت آجر می پزند، در انتها این نقوش به صورت منظم در کنار هم قرار می گیرند و تابلوهای سفالی بسیار زیبا جهت زینت منازل آماده می شوند.

تابلو سفالی برجسته در دیوارهای رستوران ها، قهوه خانه ها، شرکت ها، ایستگاه های مترو، هتل ها و … استفاده می شود البته این محصول را بدون محدودیت در هر جایی می توان استفاده کرد؛ از آن جایی که نقش برجسته های سفالی مقاومت زیادی به سرما و گرما و همچنین استحکام بالایی دارند(چون در دمای بالای ۹۰۰ درجه پخت می شوند.) هم در نماهای خارج خانه و هم در دیوارهای داخلی امکان استفاده دارند. از مزیت های دیگر نقش برجسته سفالی رنگ پذیری و طرح پذیری آن است که می توان انواع طرح و رنگ ها را با توجه به مکانی که می خواهیم آن ها را نصب کنیم در آن استفاده کنیم.

هنرمندان با ذوق ایرانی امروزه این هنر را با استفاده از تکنولوژی های روز رونق بیش تری دادند، امروزه این آثار هنری زیبایی و جذابیت را به ایستگاه های مترو، دیوار های خانه ها و … بخشیده اند.

فروش صنایع چوبی با اندازه های مختلف بزرگ و کوچک این روزها در بازار اینترنتی این محصول قابل خریداری است.

علیرغم زیبایی که این تولیدات به محیط می دهند اما اگر از نظر اندازه با محیط خانه متناسب نباشند آثار منفی بر محیط می گذارد به عنوان مثال فرض کنید فضای خانه کوچک باشد و تابلو خیلی بزرگ پس محیط خانه کوچک تر از اندازه ی واقعی خود نشان داده می شود؛ تابلو سفالی ماهی با اندازه استاندارد محیطی بسیار شیک و مدرن را ایجاد میکند.

سفارش عمده تابلو سفالی رشت با قیمت ویژه

سفارش عمده تابلو سفالی رشت با قیمت ویژه مجموعه نقش خیال البرز افتخار آن را دارد که انواع محصولات سفالی را در اختیار شما قرار دهد. یکی از محصولات این شرکت تابلو سفالی رشت است که با تلاش مداوم و ذوق سرشار هنرمندان ایرانی خلق شده اند.

جهت سفارش تابلو سفالی می توانید با ما در تماس باشید، توجه داشته باشید که در صورت خرید عمده، این کالا به قیمت ویژه به شما عرضه می گردد.

امیدواریم این محصول نیز مانند سایر محصولات ما رضایت مشتریان را جلب نماید.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید