مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مرغوبترین تابلو سفالی کوچک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل ساخت تابلو سفالی کوچکتولید کننده جدیدترین تابلو سفالی کوچک

فروش مرغوب ترین و بهترین میناکاری صنایع دستی اصفهان در سایت های آنلاین اینترنتی به صورت مستقیم و غیر حضوری امکان پذیر می باشد و در سطح بازار از میزان فروش بالایی برخوردار می باشد.

این فروشگاه ها انواع تابلو سفالی کوچک را در طرح های جدید و رنگ های متنوع با قیمت مناسبی برای فروش به اشتراک می گذارند تا علاقمندان در سراسر کشور به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

فروش مرغوبترین تابلو سفالی کوچک

مراحل ساخت تابلو سفالی کوچک

مراحل ساخت تابلو سفالی کوچک برای ساخت ساعت صنایع دستی ابتدا باید مواد اولیه آن نظیر خاک مخصوص، طرح  را تهیه کنیم. بدین منظور در مرحله اول باید گل خالص تهیه شده از خاک رس که عاری از هر گونه املاح، گچ، آهک  باشد را آماده کنیم.

در مرحله دوم گل های تهیه شده را به قسمت های کوچکتری تقسیم می کنیم. این کار را معمولا به وسیله سیم یا نخ انجام می دهند بدین صورت که گل را به صورت ایستاده قرار می دهند و با دو دست سیم را از محل شیار های در نظر گرفته شده به پایین می کشند تا گل به قسمت های کوچکتری تقسیم شود.

در مرحله سوم گل را خوب ورز می دهند تا هوای موجود در منافذ آن خارج شود در غیر این صورت بعد از پخت ترک بر می دارد. سپس در مرحله چهارم آن را داخل قالب مورد نظر می ریزند تا شکل قالب را به خود بگیرد. برای تهیه تابلو سفالی معمولا از قالب چوبی استفاده می کنند. در این مرحله گل را با فشار داخل خشت می ریزند تا فضای داخل آن به طور کامل پر شود. آن گاه برای در آوردن سفال از داخل قالب با دست چند ضربه وارد می کنیم تا قالب به زمین بیفتد.

در مرحله پایانی خشت ها را با دورگیری به شکل مرتب و منظمی در می آوریم تا بتوانیم طرح مورد نظر را بر روی آن پیاده کنیم. بعد از زدن طرح بر روی آن باید بگذاریم تا سفال خشک شود. در پایان هم روی کار آماده شده را سمباده می زنیم و کار را در کوره قرار می دهیم.

تولید کننده جدیدترین تابلو سفالی کوچک

تولید کننده جدیدترین تابلو سفالی کوچک تولید تابلو سفالی کوچک با طرح های جدید و مدرن در شرکت های تولیدی زیادی در سراسر کشور صورت می گیرد. این مراکز در سطح بازار به عنوان تولید کننده جدید ترین تابلو سفالی شناخته شده هستند زیرا تابلو های با کیفیتی با مشتریان ارائه می دهند.

این تولید کنندگان با استفاده از مواد اولیه مرغوب و هنر متخصصان این رشته توانسته اند تابلو هایی با نقش های جذاب و زیبا تولید کنند و بعد از طی کردن فرایند تولید، تابلو ها را قیمت گذاری می کنند. هم چنین این تولید کنندگان محصولات تولید شده خود را در وب سایت های اختصاصی خود به اشتراک می گذارند تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید