مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ارزانترین تابلو سفالی چند تکه

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح سیمرغ تابلو سفالی چند تکهصادرات مرغوبترین تابلو سفالی چند تکه

تابلو سفالی چند تکه نمونه ای از بهترین و زیباترین تابلوهای تزیینی است که توسط هنرمندان و با زیبایی تمام خلق شده اند و به عنوان یکی از بهترین وسایل دکوراتیو طرفداران زیادی دارند. فروش ارزانترین تابلوهای سفالی چند تکه در دستور کار قرار گرفته است و از این طریق علاقه مندان می توانند این تابلوها را با قیمت های ارزان خریداری کرده و استفاده کنند.

فروش ارزانترین تابلو سفالی چند تکه

طرح سیمرغ تابلو سفالی چند تکه

طرح سیمرغ تابلو سفالی چند تکه یکی از طرح هایی که از گذشته های دور تا کنون در نقاشی ها و تابلو های سفالی بسیار به چشم می آید، طرح سیمرغ می باشد که به شکل های مختلفی در طراحی ها و نقاشی ها اجرا می شود.

تابلو های سفالی طرح سیمرغ به عنوان یکی از بهترین و جدیدترین تابلوها در دنیای امروزی محسوب می شوند که به صورت یک یا چند تکه تولید می شوند.

از ویژگی های تابلو سفالی چند تکه می توان به نقش های برجسته در آنها اشاره کرد که یک ویژگی منحصر به فرد می باشد که به نوعی مزیت برای آنها تبدیل شده است.

نقش های این تابلوها بسیار هنرمندانه اجرا شده اند و از بهترین گل سفال برای آنها استفاده شده و تمامی مراحل سفالگری به خوبی برای آنها انجام شده است؛ بنابراین هم رنگ آنها برای همیشه ثابت می ماند و هم این که به مرور زمان دچار ترک و یا آسیب نمی شوند.

طرح های چند تکه نیز خود دارای مزایایی هستند و جلوه بهترین را در دکوراسیون داخلی شما ایجاد می کنند که این قطعات ممکن است به صورت تکمیلی و پازل گونه باشند و یا اینکه هر کدان نقشی جداگانه و یا مشابه را در بر داشته باشند؛ بنابراین تنوع بالایی دارند و این مساله سبب شده است خریدار در زمان خرید قدرت انتخاب خوبی داشته باشد.

صادرات مرغوبترین تابلو سفالی چند تکه

صادرات مرغوبترین تابلو سفالی چند تکه تابلو های سفالی چند تکه ایرانی که توسط تولیدکنندگان معتبر تولید می شوند نه تنها در ایران بلکه در خارج از مرز های کشور نیز طرفداران زیادی دارند؛ به همین دلیل صادرات تابلو سفالی در حال حاضر به مقدار زیادی در دستور کار قرار می گیرد.

امروزه انواع تابلو سفالی در نقش های گوناگون مانند سیمرغ، طبیعت، چهره، آهو، گل، فرشته و… به صورت چند تکه تولید می شود که به دلیل کیفیت بالایی که دارند به عنوان کالای صادراتی در نظر گرفته می شوند و هرساله شمار زیادی از آنها از طریق صادرات عرضه می شوند.

تابلو های صادراتی دارای نقوش برجسته و بی نظیری می باشند که هنر سفالگری ایرانی را به بهترین شکل در معرض نمایش قرار می دهد؛ بنابراین به بهترین شکل از آنها استقبال می شود. 

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید