مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه بزرگ تابلو سفالی زیبا

آنچه در این مقاله می خوانید...

اندازه های متفاوت تابلو سفالی زیبافروشنده بزرگترین تابلو سفالی زیبا

امروزه امکان خرید تابلو سفالی زیبا از انواع فروشگاه های فعال و منتخب در سراسر کشور به صورت اینترنتی و غیر حضوری امکان پذیر می باشد. در این فروشگاه ها مرغوب ترین و محبوب ترین تابلو ها متناسب با سلیقه و نیاز افراد مختلف وجود دارد که خریداران می توانند متناسب با نیاز خود این محصولی سنتی و ارزشمند را خریداری نمایند. سایت اینترنتی ما نیز یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ی فروش این محصول به مشتریان خود می باشد.

جالب است که درباره قاب سرمه دوزی شده هم بیشتر بدانیم.

فروشگاه بزرگ تابلو سفالی زیبا

اندازه های متفاوت تابلو سفالی زیبا

اندازه های متفاوت تابلو سفالی زیبا از زیباترین و محبوب ترین تابلوهای دکوراتیو در بین ایرانیان که امروزه به صورت گسترده و فراوان در ساختمان های ایرانی به ویژه خانه های سنتی و مدرن استفاده می شود، می توان به تابلو سفالی اشاره کرد. تابلوهای سفالی توسط سفالگران ماهر و با تجربه در انواع طرح و مدل های متنوع در زیباترین شکل ها تولید و ساخته می شود. این تابلوها نیز دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشند.
تابلو سفالی در اندازه های متفاوت اعم از کوچک، بزرگ و متوسط و همچنین در قالب های متفاوت از جمله: مربع، مستطیل، دایره، لوزی و غیره طراحی و تولید می شوند. تنوع در قسمت های مختلف این تابلو ها مانند: ابعاد، طرح و مدل، رنگ بندی، نوع اشکال و غیره این امکان را برای مشتریان و خریداران فراهم کرده تا آن متناسب با نیاز و سلیقه خود اقدام به انتخاب و خرید این محصول نمایند.
از استانداردترین اندازه های این نوع تابلو ها در ابعاد کوچک می توان به ۳۰ در ۴۰، ۴۰ در ۴۰ و غیره اشاره کرد که البته اندازه های این محصول به نوع قالب آن اعم از مربع و مستطیل و طرح های هک شده بر روی آن نیز بستگی دارد.
هر کدام از اندازه ها و ابعاد تابلو های سفالی برای مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال برای راه پله و راهرو ها تابلوهایی با ابعاد کوچک با تعداد بیشتر کاربرد فراوانی دارند.

در این میان بهتر است تابلو گلدوزی نمونه درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

فروشنده بزرگترین تابلو سفالی زیبا

فروشنده بزرگترین تابلو سفالی زیبا جای بسی خوشحالی است که در کشور ما بزرگترین و معروف ترین فروشنده ها در زمینه ی فروش زیباترین تابلو های سفالی که هنر خود ایرانیان است، به طور گسترده و فراوان فعالیت می کنند. فروشنده تابلو سفالی در تلاش است تا محصولی زیبا، اصل، منحصر بفرد با بهترین و عالی ترین کیفیت و همچنین مناسب ترین قیمت به خریداران و مشتریان خود ارائه دهد و رضایت متقاضیان خود را به طور کامل به دست آورد.
همچنین در سال های اخیر این فروشنده ها اقدام به فروش انواع مختلفی از این تابلو ها در طرح های مختلف از جمله نقش برجسته و غیره کرده اند.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید