مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات تابلو سفال ساده به آلمان

آنچه در این مقاله می خوانید...

جدیدترین طرح های تابلو سفالیپخش مستقیم تابلو سفال ساده از کارگاه تولیدی

تابلو سفال ساده یکی از تابلو های پر طرفدار است که در منازل ، مهد کودک ها ، مدارس ، شرکت ها و … استفاده می شود. ایران به عنوان یکی از بهترین صادرکنندگان این نوع تابلو به آلمان است. تابلو سفال صادراتی تولید شده توسط هنرمندان ایرانی علاوه بر حفظ کیفیت باعث ترویج فرهنگ ایرانی می شود و باعث آشنا شدن مردم جهان با هنر های ایرانی می شود.   

صادرات تابلو سفال ساده به آلمان

جدیدترین طرح های تابلو سفالی

جدیدترین طرح های تابلو سفالی تابلو یکی از وسایلی است که از آن برای تزیین منزل استفاده می شود. در حقیقت یکی از وسایل موثر در دکوراسیون منزل است. تابلو ها انواع مختلفی مانند تابلو های مسی ، تابلو های شیشه ای ، تابلو های سفالی و … دارند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. 
تولید تابلو های سفالی طی چند مرحله انجام می شود. برای تولید این نوع تابلو به خاک یا گلی مورد نیاز است که چسبندگی بالایی داشته باشد ، همچنین عاری از هرگونه مواد نامناسب مانند آهک ، گچ و … باشد. یکی از خاک های مناسب برای تهیه تابلو سفالی خاک رس است. 
تابلو نام برده در طرح های گوناگون تهیه و تولید می شود. طرح بعضی از آن ها از تخت جمشید ، دوره های باستان و … ایده گرفته اند. بعضی دیگر علاوه بر نقش و نگار های زیبا دارای خطوط و خوشنویسی های جذاب هستند. امروزه این تابلو ها دارای طرح های جدید و مدرن هستند.
تابلو های سفالی دارای طرح ها ساده و یا برجسته هستند. برای حجم دادن به تابلو باید روی سطح قسمت مورد نظر را توسط وسیله ای شیار های زیادی ایجاد کرد سپس همان قسمت را کمی خیس کرد و گل مورد نظر را روی آن قرار داد. ناگفته نماند که گل مصرفی را باید قبل از استفاده به خوبی ورز داد تا هوای موجود بین ذرات آن خارج شود. هرچه گل بیشتر ورز داده شود هنگام پخت ترک کمتری می خورد. 
تابلو های سفالی را می توان به کمک رنگ ها گواش ، اکریلیک و … رنگ کرد و جهت فروش عرضه کرد ، حتی می توان تابلو سفال ساده را جهت فروش به مراکز مختلف عرضه کرد. 

پخش مستقیم تابلو سفال ساده از کارگاه تولیدی

پخش مستقیم تابلو سفال ساده از کارگاه تولیدی برای تولید تابلو سفال به گل مناسب ، قالب ، طرح ، وسایل گوناگون برای ایجاد طرح ، رنگ و … احتیاج است. 

قیمت تابلو سفال صادراتی به عواملی مانند : 
  1. نوع سفال تابلو .
  2. نوع رنگ استفاده شده در آن . 
  3. طرح تابلو و میزان ظرافت آن . 
  4. و … 
بستگی دارد. 
پخش تابلو سفال ساده از کارگاه تولیدی به صورت مستقیم انجام می شود. تابلو های تولید شده دارای کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب هستند. 

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید