مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت ارزانترین تابلو سفال نقش برجسته مینیاتور

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده تابلو سفال نقش برجسته مینیاتورعرضه مرغوبترین تابلو سفال نقش برجسته مینیاتور

خرید صنایع دستی ارزان قیمت که مضاف بر اینکه از کیفیت بسیار خوب و مرغوبی برخوردار باشد و در عین حال طراحی چشمگیری نیز داشته باشد از طریق واحد فروش وب سایت امکان پذیر است.

شرکت ارزانترین تابلو سفال نقش برجسته مینیاتور یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده ای است که در زمینه تهیه تابلو های تزیینی، انواع دیوارکوب سفالی نقش برجسته و مواردی مانند اینها مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت محصولات خود را از بهترین نوع خاک رس موجود در بازار تهیه نموده و طرح و نقش هایی را برای دیزاین این تابلو ها در نظر گرفته که در نوع خود، زیبا ترین می باشد.

شرکت ارزانترین تابلو سفال نقش برجسته مینیاتور

موارد استفاده تابلو سفال نقش برجسته مینیاتور

موارد استفاده تابلو سفال نقش برجسته مینیاتور

زیبایی منحصر به فرد، جذابیت بالا، دوام و استحکام زیاد، طرح و نقش های بی بدیل و سایر ویژگی های کیفی که برای انواع تابلو سفال با نقوش برجسته در نظر گرفته شده است آن ها را به یک محصول لوکس و لاکچری تبدیل نموده که باعث می گردد استفاده های گوناگونی از آن ها شود.

اولین مورد استفاده از این نوع تابلو ها این است که بسیاری از افراد که به وجود اشیاء و طراحی سنتی در منازل، فضای پذیرایی یا محیط کار و مانند اینها علاقه مند هستند ترجیح می دهند این تابلو ها را در ابعاد بزرگ بر روی دیوار روبروی محل نشیمن خود داشته باشند.

برخی از افراد دیگر معتقدند که وجود تابلو های سفالی به ویژه در غذا خوری ها و رستوران ها به خصوص در فصول گرم سال، موجب خنک تر جلوه دادن و با طراوت شدن محیط می گردد مخصوصا اگر در طراحی آن ها از جلوه های طبیعی نقش برجسته چون کوه و درخت و جنگل استفاده شده باشد.

میناکاری صنایع دستی اصفهان مدرن و برجسته و طرح هایی از قبیل طرح اسب، پروانه، پازلی، هخامنشی، لعابی خطی، مینیاتوری، نقش برجسته نگین، ماهی و فانتزی صدها مدل دیگر که همگی نمادی از فرهنگ و هنر ایرانی است.

عده ای دیگر مایل هستند این نوع تابلو را که در ابعاد کوچک تر طراحی شده اند مانند قطعات یک پازل و با فاصله کمی از یکدیگر بر روی دیوار کنار شومینه یا بخاری دیواری نصب کرده و از زیبایی طبیعی آن لذت ببرند.

عرضه مرغوبترین تابلو سفال نقش برجسته مینیاتور

عرضه مرغوبترین تابلو سفال نقش برجسته مینیاتور

در حال حاضر و با توجه به افزایش میزان استفاده افراد از انواع تابلو های سفالی با نقوش برجسته، عرضه تابلو سفالی با نقش و نگار هایی که به صورت بر آمده در این تابلو ها خود نمایی می کنند به یکی از حرفه های بسیار پر درآمد، تبدیل شده است.

عرضه این نوع تابلو ها به دو صورت انجام می پذیرد که در ذیل به آن ها به اختصار، اشاره ای می شود:

  • عرضه آنلاین: در این روش، متقاضیان می توانند جهت تهیه تابلو سفال به سایت اینترنتی ویژه فروش این نوع محصولات که از طرف شرکت تولید کننده آن ها راه اندازی شده است مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین انتخاب نموده و نسبت به خرید آن اقدام نمایند.
  • عرضه مستقیم: در این روش، محصولات در نمایندگی های انحصاری شرکت تولید کننده آن ها، در معرض دید علاقه مندان قرار داده شده تا بر اساس نظر و سلیقه خود، محصولی زیبا و شیک را انتخاب و خریداری نمایند.
نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید