مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سفارشی کتیبه سفالی فانتزی جدید

آنچه در این مقاله می خوانید...

۳ ویژگی منحصر به فرد کتیبه سفالی فانتزیقیمت جهانی کتیبه سفالی فانتزی در سال ۹۹

پته رومیزی گرد بزرگ در مدل های مدرن ، سنتی و آثار باستانی اصفهان و دیگر شهرهای ایران قابل اجرا می باشند.

کتیبه سفالی فانتزی از گل رس که بهترین گل برای کارهای سفالی می باشد تهیه می شود. سفالگری یکی از هنر های ارزشمند و اجدادی می باشد که از گذشتگان به ما رسیده است  و ما نیز باید در حفظ آن کوشا باشیم. حرفه ی سفالگری یک هنر دستی می باشد  که که هنرمند آنچه را که در ذهن دارد بر روی آن پیاده می کند. کتیبه سفالی فانتزی یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین تابلو های سفالی می باشند. خرید سفارشی کتیبه سفالی فانتزی جدید را می توان در همین سایت دنبال کرد و نسبت به خرید آن اقدام کرد.

خرید سفارشی کتیبه سفالی فانتزی جدید

۳ ویژگی منحصر به فرد کتیبه سفالی فانتزی

3 ویژگی منحصر به فرد کتیبه سفالی فانتزی از گذشته هنر سفالگری در بین مردم مرسوم بوده است و هم به عنوان هنر از آن استفاده می کردند و هم به عنوان نوعی درآمد برای امرار و معاش زندگی مورد توجه بوده است. با این که این حرفه از سال های دراز در بین مردم بوده ولی در چند دهه اخیر به صورت تخصصی و ویژه مورد عنایت صاحبان این حرفه قرار گرفته است و آن را به تکنولوژی و پیشرفت امروزی وصل کرده اند. طرح های که بر روی این سفال ها هک می کنند سنتی و فانتزی می باشد و مورد توجه علاقمندان قرار می گیرد. کتیبه سفالی جدید یکی از پر کاربرد ترین نمونه های جدید می باشد و طرفداران زیادی دارد.

پته خام برای خریدار بسیار به صرفه است چرا که می توان طرح های بسیار گوناگونی را بر روی آن با قیمت بسیار مناسب حکاکی کرد.

طرح های فانتزی بر روی تابلو برای کودکان نیز جذاب می باشد و باعث علاقه ی این عزیزان به تابلو های کتیبه ای می شود. علاوه بر کودکان بزرگسالان نیز به هنر های دستی علاقمند می باشند و از این تابلوها برای تزئین سالن پذیرایی و اتاق ها استفاده می کنند که باعث شیک و سنتی شدن فضای منزل می شود. انتخاب طرح روی این محصول کاملا شخصی است و هر فرد بنا به سلیقه ای که دارد این محصول انتخاب می کنند.

۳ ویژگی منحصر به فرد کتیبه سفالی فانتزی این می باشد از گل درست شده است و دوم دارای هزینه کمتر نسبت به دیگر تابلو های فانتزی می باشد و سوم وسایل ارزان و در دسترس آن می باشد این تابلو در عین زیبای و جذابیت خاصی  دارد وسایل گران قیمت  و دور دست نمی باشد و توانسته توجه مردم را به خودش جذب کند.

از آنجا که خانم ها همیشه به زیبای اهمیت می دهند و خواستار آن هستند از این محصول فانتزی بسیار استقبال می کنند و حتی به عنوان سوغات، کادو از این بشقاب فانتزی استفاده می کنند و یک یادگاری ارزشمند محسوب می شود.

قیمت جهانی کتیبه سفالی فانتزی در سال ۹۹

قیمت جهانی کتیبه سفالی فانتزی در سال 99 قیمت جهانی کتیبه سفالی فانتزی در سال ۹۹ را می توانید در این سایت دنبال کنید و قیمت کتیبه سفالی را مشاهده کنید نسبت به خرید این محصول شیک و فانتزی اقدام کنید. با خرید این محصولات در واقع از این هنر دستی حمایت می کنید و باعث رونق این حرفه می شوید. در فروشگاه اینترنتی می توانید کتیبه سفالی با کیفیت، درجه یک مناسب را تهیه نمود.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید