مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید جدیدترین تابلو سفالی فانتزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح های جدید تابلو سفالی فانتزیقیمت تولیدی تابلو سفالی فانتزی

تابلو فانتزی یکی از تابلوهای ارزشمند و زیبا می‌باشد که توسط هنرمندان مجربی تولید می‌شود. لازم می‌دانیم به این نکته اشاره کنیم که برای خرید جدیدترین تابلو سفالی فانتزی باید به طرح و جنس سفال آن توجه کنید، چون کیفیت سفال تأثیر مهمی در طول عمر آن می‌گذارد. نمونه های جدیدی این تابلو که در بازار توزیع شده از زیبایی بسیاری برخوردار است و خریداران زیادی دارد.

سوزن دوزی بلوچی برای لابی از کارهای تخصصی می باشد که اگر به خوبی و با رعایت نکات لازم این کار انجام نشود هیچ وقت آن زیبایی که باید را ندارد و از شیوایی و رسایی مفهوم طرح آن کاسته خواهد شد.

خرید جدیدترین تابلو سفالی فانتزی

طرح های جدید تابلو سفالی فانتزی

طرح های جدید تابلو سفالی فانتزی امروزه طرح های جدیدی از تابلو سفالی فانتزی با بهترین شرایط تولید می‌شوند. خوب است بدانید که این روزها افراد زیادی هستند که به آشنایی با طرح های جدید و مردن تابلو های سفالی فانتزی علاقه دارند و به همین خاطر این عزیزان معمولا در این زمینه به بررسی می‌پردازند. طرح های فانتزی ای که معمولا بر روی تابلو های سفالی اجرا می‌شوند بر گرفته از خلاقیت تولیدکنندگان ماهر و زبر دست ایرانی است. این طرح های شیک و جذاب یکی از دلایل مهم جذب مشتریان خارجی به سمت این محصولات زینتی محسوب می‌شود.

به دلیل تنوع بالایی که در طرح و رنگ میناکاری روی سفال وجود دارد، ست کردن این سفال ها نیز با سایر وسایل خانه ممکن می باشد.

از جدیدترین طرح های تابلو سفالی فانتزی خوب است که به معرفی این طرح های محبوب و مدرن بپردازیم:

  • طرح سه بعدی: این طرح در داخل کار اجرا می‌شود و خیلی جذاب و مدرن است. این طراحی امر خیلی دشواری است که امروزه طراحانی ماهر و خلاق این کار را با سهولت انجام می‌دهند.
  • طرح برجسته: یکی از محبوبترین طرح های تابلو سفالی فانتزی همین طرح است. در واقع تابلو های سفالی با طرح برجسته شکل های متنوعی را شامل می‌شود که می‌توان به طرح گل، طرح فرشته، پازلی و غیره اشاره کرد.
  • طرح رنگارنگ: در این طرح از تابلو سفالی تولیدکنندگان با استفاده از رنگ های گوناگون طرح هایی معنادار و زیبا را خلق می‌کنند. اغلب با استفاده از همین رنگ های متنوع نوشته هایی مفهومی و جذاب را در طرح خود به جای می‌گذارند.

قیمت تولیدی تابلو سفالی فانتزی

قیمت تولیدی تابلو سفالی فانتزی

تابلو سفالی فانتزی یکی از تابلوهای معروف پرطرفدار است که نقوش بسیار متنوع دارد که هر فردی با هر سلیقه‌ای علاقه‌مند به آن شده و تابلو سفالی را خریداری می‌کند.

امروزه این محصول با روش های مختلفی به فروش می‌رسد که بر قیمت تابلو تأثیر می‌گذارد. قیمت تولید تابلو سفالی فانتزی با توجه به طرح و کیفیتی که دارد مناسب می‌باشد.

عوامل مختلفی بر قیمت تابلو سفالی مؤثر است مانند میزان سفال به کار رفته، نوع طرح و همچنین اندازه آن. تولیدکننده تمامی این موارد را در نظر می‌گیرد و آن را به گونه‌ای قیمت‌گذاری می‌کند که هم برای خریدار به صرفه باشد و هم تولیدکننده سود کافی را از فروش تابلو سفالی فانتزی به دست آورد.

برای خریداران این موضوع بسیار مهم است که قبل از خرید از قیمت تولیدی این تابلو مطلع شوند از این رو می‌توانند از تولیدکننده و دیگر افراد مجرب در این زمینه برای مطلع شدن از قیمت آن کمک بگیرند.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید