مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکنندگان تابلو سفال طرح مهتاب گرد

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع تابلو سفال طرح مهتابخرید عمده تابلو سفال طرح مهتاب

تولید کنندگان تابلو سفال طرح مهتاب گرد بسیار هنرمندانه و خلاقانه به این کار می پردازند و یکی از کارهای زیبا در بازار همین تابلو است که خریداران زیادی دارد و استقبال خوبی از آن می شود.

تولیدکنندگان امروزه خود دارای سایت هستند و محصولاتشان را از این طریق معرفی کرده به فروش می رسانند.

جالب است که درباره ترمه ترنج هم بیشتر بدانیم.

تولیدکنندگان تابلو سفال طرح مهتاب گرد

مشخصات انواع تابلو سفال طرح مهتاب

مشخصات انواع تابلو سفال طرح مهتاب تابلو سفال طرح مهتاب در انواع مختلفی تولید می شود و مشخصات آن به شرح زیر می باشد. دارای ابعاد مختلفی هستند و از خاک رس و گل رس بدست می آیند و همانطور که از نامش پیداست از شکل ماه و امثال آن و غروب استفاده می شود.

این تابلوها بر اساس ایده و خلاقیت هنرمند تولید می شود و کار دست اوست که بر گل رس شکل می دهد. انواع این تابلوها در رنگ آمیزی قابل توجهی هستند و برای بیشتر مکان ها استفاده از آنها امکان دارد.

برای اتاق کودک می توان از این تابلوها بهره برد که به طبیعت نزدیکتر است و با کار خاک و سفال آشنا می شود همچنین برای دکور منزل یک تابلوی زیبا به حساب می آیند که دکور به روزی را شامل می شود و هم انسان را به وجد می آورد. برخی از این تابلوها از صفر تا صد آن توسط دست تولید می شود و در برخی از آنها نیز قسمتی از کار توسط دستگاه سفال سازی انجام می شود.

در این میان بهتر است ترمه رضایی طرح سلطنتی درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

خرید عمده تابلو سفال طرح مهتاب

خرید عمده تابلو سفال طرح مهتاب خرید تابلو سفال طرح مهتاب به صورت عمده امکان پذیر است و افرادی که خواهان خرید عمده هستند می توانند از طریق سایت مجازی اقدام به خرید نمایند. بازار تابلو سفال پر رونق است و در حال گسترش است و هنرمندان زیادی به تولید این نوع تابلوها روی آورده اند زیرا که فعالیت در این رشته هنری بسیار لذت بخش است و افراد را سرزنده می نماید و باعث می شود بهترین تابلوهای بازار از نوع سفالی باشد که روح در آنها زنده است.

برای خرید هر نوعی از تابلو سفال مهتاب در هر اندازه ای بهتر است به فروشگاه های مجازی مراجعه کرده و به هر تعدادی که لازم هست ثبت سفارش انجام دهید تا در کمترین زمان به دستتان برسد.

برای این تابلوها قیمت های مختلفی تعیین می شود با توجه به زمانی که برای تولید آن صرف شده و مقدار گل رس آن و رنگ آمیزی تابلو و زمانی که برایش صرف شده است به هر حال قیمت تابلوهای هنری با توجه به زمان و هنری که برای آن صرف می شود خیلی مناسب هست. همچنین این تابلوها را تولیدکننده در بسته بندی مناسبی برای مشتری ارسال می نماید.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید