مشاوره و سفارش

  • 11 − 7 =

تابلو های سفالی :

از جمله مواردی که در این مجموعه به آن پرداخته می شود اجرای تابلو های نقش برجسته با مواد مختلف می باشد تابلو های نقش برجسته سیمانی که قابلیت رنگ پذیری داشته و با دوام و مقاوت بالا در فضاهای داخلی و خارجی قابل اجرا می باشد.تابلو های رزینی و چوبی که کاملا برجسته بوده و مختص فضای داخلی از قبیل لابی، پذیرایی، شومینه و … می باشد.از مزیت های این سبک کاری این می باشد که با سلیقه متقاضی و متناسب با دکوراسیون مورد نظر رنگ بندی آن قابل تغییر می باشد و وزن کمی داشته و همانند تابلو های نقاشی قابل جابجایی است.

تابلو های کاشی شکسته :

 این هنر کاشی شکسته در ابتدا برای تزیین دیوارها با سرامیکهای ریز به کار گرفته می شده است تا هنرمند بتواند جزییات کار را به این روش اجرا کند . ولی پس از آن به خصوص در هنر مدرن هنرمندان این کاشیها را , که در اکثر مواقع خودشان خرد می کنند , به عنوان متریالی خاص و متفاوت به کار گرفته اند تا توسط آن به خلق آثار هنری بپردازند . گاه هنر کاشی شکسته تا جایی پیش رفته است که تابلوهایی با ظرافت بسیار خلق شده اند .

لیست کامل قیمت محصولات

[table “” not found /]

درباره ما :

گروه بازرگانی نقش خیال البرز، با هدف افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی، فعالیت های خود را در زمینه فروش و صادرات انواع تابلو های سفال و کاشی شکسته و…. آغاز کرد. خدمات مشتری یکی از برنامه های اصلی کسب و کار ما است و بر این اساس تمام تلاش های ما برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است.

مدیر مجموعه نقش خیال البرز

نیلوفر اصفهانی زاده

تماس بگیرید