مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایشگاه عرضه انواع تابلو سفال خطی و برجسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمایشگاه انواع تابلو سفالتابلو سفال خطی چیست؟

جانماز گلدوزی شده بادست زیبا که با رنگ های ریبا و جذابی ترکیب شده اند، از نمای فوق العاده ای برخوردار هستند، در جاهای مختلفی کاربرد دارند،

هدف اصلی نمایشگاه عرضه انواع تابلو سفال در کنار دیگر هنرهای مربوط به دکوراسیون چیست؟ انواع تابلو سفال برجسته خطی و نگارگری چه تفاوت هایی دارند و کدام یک پیشنهاد می شود؟
شاید قبل از اینکه در مورد سوال های بالا بحث کنیم، لازم باشد تا کمی در مورد تابلو سفال بدانیم.
سفال به طور کلی ویژگی های بسیار مناسبی دارد که باعث شده هنوز ها با وجود پیشرفت ها و تکنولوژی های امروزی در زندگی روزمره جایگاهی ویژه داشته باشد.
سفال از نظر مواد اولیه هم ارزان بوده و هم به راحتی خاک رس مربوط به آن را می توان تهیه کرد. از این رو شاید هزینه زیادی برای آن لازم نباشد. از سوی دیگر سفال اگر چه در ابتدا نرم و انعطاف پذیر است اما پس از اینکه لعاب دهی شد و در کوره پخته شد، مقاومت بسیار بالایی در برابر آب، حرارت و شرایط جوبی خواهد داشت. به همین علت تابلوهای سفالی می توانند یک یادگاری خوب برای نسل های آینده باشند.

نمایشگاه انواع تابلو سفال

یکی از اصلی ترین اهداف نمایشگاه ها و عرضه محصولات معرفی کار به تعداد بیشتری از مخاطبان می باشد. هنر به طور کلی نمایان گر و بازگو کننده بسیاری مطالب می تواند باشد. جدا از اینکه زیبایی در هنر یک موضوع جدایی ناپذیر است، اما تنها محدود به این نمی باشد. از طریق هنر و نقوش می توان دیدگاه ها را بیان کرد، می توان اعتراض کرد و یا مسأله ای را به زبانی دیگر بازگو کرد.
به همین دلیل نمایشگاه تابلو سفال راهی برای معرفی هر چه بهتر این هنر ماندگار بوده است. هنری که هم در طراحی دکوراسیون ها امروزه بسیار مورد توجه است و هم اینکه به دلیل نداشتن محدودیت ابعادی می تواند روایت گر بسیاری مسائل باشد.

این جانماز سرمه دوزی شده به مقدار بیشتری نسبت به سایر جانمازی ها  مورد استقبال مشتریان و مخاطبین خودشان قرار گرفته اند.

تابلو سفال خطی چیست؟

تابلو سفال خطی و تابلو سفال نگارگری همانگونه که از نامشان پیداست مربوط به دو حوزه هنری هستند. اولی با نقش های خطی و هنری خوشنویسی همراه است و دومی با نقاشی و تصاویر.
یکی از ویژگی های تابلو سفال برجسته بدون خطوط بر روی آن است. این برجستگی به مراتب اثر بیشتری بر چشم و ذهن بیننده دارد و بنابراین این انتظار می رود که انواع این تابلو بتواند برای تعداد بیشتری از افراد زیبا و جذاب باشد.
نمی توان گفت تابلو نگارگری بهتر است یا تابلو خطی، هر دوی این انواع تابلوها مربوط به سلایق مختلف و طرافداران هر دو هنر نگارگری و خوشنویسی می باشد.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید