مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز واردات تابلو سفالی طرح کتیبه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی بارز تابلو سفالی طرح کتیبهتوزیع عمده تابلو سفالی طرح کتیبه

تابلو سفالی طرح کتیبه جز زیباترین صنایع دستی ایران به شمار می رود که توسط هنرمندان این سرزمین و توسط هنر سفالگری ساخته می شود. این کتیبه در طرح و رنگ و سایزهای مختلف طراحی و تولید می شود و دقت و ظرافت و همچنین خلاقیت در این آثار هنری به خوبی نمایان است. این مرکز در زمینه واردات این تابلوهای زیبا فعالیت گسترده ای در سطح جهانی دارد و توانسته این هنر ماندگار و قدیمی را به دنیا معرفی کند. 

مرکز واردات تابلو سفالی طرح کتیبه

ویژگی بارز تابلو سفالی طرح کتیبه

ویژگی بارز تابلو سفالی طرح کتیبه برای خرید تابلو سفالی طرح کتیبه ابتدا بهتر است با ویژگی های بارز این هنر زیبا آشنا شوید. این محصول دارای شاخصه های فوق العاده ای است که بهترین امتیاز برای آن به شمار می رود. از جمله ویژگی ها می توان به طراحی ظریف و خلاقانه اشاره کرد که در ان از نقوش طبیعی و مصنوعی الهام گرفته اند. 

وزن این تولیدات سبک است و براحتی قابلیت حمل و جابجایی دارند. این صنایع دستی ماندگار از کمترین مواد اولیه ساخته می شوند. خاک رس مهمترین ماده اولیه است که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و زمانی که خشک می شود درجه سختی بالایی پیدا می کند.‌

تنوع رنگ در این تولیدات بالا بوده و هنرمند می تواند رنگ های مختلف را روی طرح قرار دهد. این رنگ ثابت است و به مرور زمان کیفیت خود را از دست نمی دهد. از دیگر ویژگی ها می توان به دوام بالا اشاره کرد که در مقابل نوسانات جوی و فشار مقاومت خوبی دارد. 

توزیع عمده تابلو سفالی طرح کتیبه

توزیع عمده تابلو سفالی طرح کتیبه فروش تابلو سفالی در سراسر کشور باعث شده تا به راحتی در دسترس مشتریان قرار بگیرد. تولید کنندگان برتر علاوه بر تولید یک محصول با کیفیت، به توزیع محصولات خود به صورت عمده از طریق نمایندگی ها اقدام کرده اند. آن ها برای جلب رضایت مشتریان خود، خدمات پس از فروش را در لیست خدمات خود قرار داده اند.

پخش و توزیع محصول در تمام کشور شرایط خرید را برای مصرف کنندگان راحت تر کرده است.‌ تولیدی برای رفاه حال مشتریان خدمات گسترده ای را به آن ها ارائه می دهد که بهترین آن ها خرید اینترنتی است و مشتری می تواند مطابق نیاز و مصرف خود خرید را انجام دهد. در این روش شما می توانید در زمان و هزینه های ایاب و ذهاب صرفه جویی کنید.

نمایندگی ها علاوه بر توزیع و پخش تمام صنایع دستی خود به صورت عمده، ابتدا پیش زمینه ای از کالا های فروشی خود در اختیار مشتریان قرار می دهند و باعث می شوند آن ها با در دست داشتن این اطلاعات بهترین انتخاب را با توجه به بودجه ی جیب خود انجام دهند.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید