مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش تابلو سفال طرح هخامنشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آماده سازی تابلوهای سفالیمرکز فروش تابلو سفال درجه یکقیمت تابلو طرح هخامنشی

فروش تابلو سفال با طرح های قدیمی و پرطرفدار مانند هخامنشی در مرکز و فروشگاه های مختلفی صورت می گیرد. بهترین نمونه این طرح ها را از کجا می توان با نرخ تولیدی تهیه نمود؟

تابلو سفال طرح هخامنشی از مدل های پرطرفدار در مناطق مختلف کشور است. این مدل تابلوهای سنتی که بیان کننده فرهنگ کهن ایرانیان نیز است به کشورهای همسایه نیز صادر می شود.
فروش تابلوهای سفالی طرح سنتی در سایز و اندازه های متفاوت به صورت سفارشی یا غیر سفارشی در مراکز مختلف صورت می گیرد. برای تهیه این مدل تابلوها می توانید از روش های متفاوتی اقدام به ثبت سفارش یا خرید نمایید. به نظر شما بهترین روش ها کدامند؟

جالب است که درباره ترمه اصل رضایی هم بیشتر بدانیم.

فروش تابلو سفال

آماده سازی تابلوهای سفالی

امروزه تابلوهای سفالی با روش های مختلفی خلق و آماده می شوند. مراحل تولید و ساخت این مدل تابلوها بستگی به طرح و اندازه آنها دارد.

به طور کلی برای تهیه تابلو سفالی، اجرای مراحل زیر لازم و ضروری می باشد:

  1. آماده سازی خاک رس: خاک رس یا گل سفالگری انواع مختلفی دارد که معمولاً بهترین نوع آن خاک همدان است.
  2. طراحی و اجرای طرح مورد نظر: امروزه برای تابلوهای بزرگ از طراحی های کامپیوتری بهره می برد. این در حالی است که برای اجرای طرح کوچک بر روی خاک از نقاشی دستی استفاده می کنند.
  3. خشک شدن طرح مورد نظر: بعد از پیاده کردن طرح بر روی خاک رس به صورت دستی یا قالب گیری، یک یا دو روز اجازه می دهند تا خاک خشک شود.
  4. پختن تابلو در کوره: برای افزایش مقاومت تابلو سفال ها آنها را در درجه مناسب و در کوره حرارت می دهند.
  5. آماده سازی نهایی: لعاب دادن، رنگ کردن و برطرف کردن خطوط اضافی از جمله گزینه های آماده سازی تابلوهای سفالی محسوب می شوند.

باید اضافه کرد که اگر تابلوها به صورت کتیبه های بزرگ ساخته شوند معمولاً از روش پازلی جهت ساخت آنها بهره می برند.

در این میان بهتر است ترمه اصل قدیمی درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

فروش تابلو سفال

مرکز فروش تابلو سفال درجه یک

فروش انواع تابلو سفال باکیفیت و درجه یک تنها در برخی مراکز حرفه ای صورت می گیرد. تابلوهای سفالی مرغوب علاوه بر طراحی های بی نظیر دارای کیفیت عالی از نظر ماندگاری نیز هستند.
امروزه تولید کنندگان حرفه ای به صورت مستقیم اقدام به ثبت سفارش توسط مشتریان عمده می نامند. این روش منجر به تولید و فروش انواع بهترین تابلوها با طرح های سنتی و مدرن شده است.
توجه داشته باشید که به علت استقبال از طرح های سنتی مانند تابلو طرح هخامنشی، اغلب تولید کنندگان اقدام به تولید این مدل تابلوها می نمایند. تنوع در سایز، اندازه، رنگ و حتی قیمت، عوامل دیگر تاثیرگذار بر فروش تابلو سفالی طرح هخامنشی به ویژه در کلان شهرها محسوب می شوند.

فروش تابلو سفال

قیمت تابلو طرح هخامنشی

تابلوهایی که به صورت کتیبه و نقش برجسته تولید می شوند، از بالاترین قیمت فروش در بازار برخوردار هستند. همانطور که اشاره شد عواملی مانند اندازه، طرح، رنگ و لعاب و حتی نوع قاب بر قیمت انواع تابلو سفال تاثیرگذار خواهند بود.
از آنجایی که تابلو طرح هخامنشی جزء مدل های سنتی به شمار می آید اغلب به صورت کتیبه ای و برای نصب به عنوان نما کاربرد دارد.
البته مدل های کوچکتر نیز در لابی راهروها یا رستوران ها قابل نصب و استفاده می باشند. اگر از قیمت فروش تابلو سفال طرح هخامنشی اطلاعی ندارید، می توانید به مرکز و سایت های آنلاین مراجعه کنید.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید