مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش تابلو سفال برجسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

قالب های مختلف تابلو سفال برجستهخرید ارزانترین تابلو سفال برجسته

تابلو سفال برجسته نمونه ای خاص از تابلو های دکوراتیو در دنیای امروزی است که از بهترین نقش و زیبایی برخوردار می باشد و جنس مرغوبی هم دارد؛ به همین دلیل بازار فروش شلوغی داشته و امروزه مدل های بسیار زیبا و جذابی از آنها عرضه می شود. قیمت فروش تابلو سفال برجسته نیز بسیار مناسب می باشد؛ بنابراین علاقه مندان با صرف هزینه های اقتصادی می توانند بهترین تابلو را تهیه کنند.

قیمت فروش تابلو سفال برجسته

قالب های مختلف تابلو سفال برجسته

قالب های مختلف تابلو سفال برجسته تابلو های سفالی دسته ای از بهترین تابلوها در دنیای امروزی می باشند که اغلب آنها به صورت نقش برجسته و با هنرمندی تمام تولید می شوند که برای این کار از قالب ها و وسایل مختلفی نیز بهره برده می شود. 

رایجترین قالب هایی که برای تابلو های سفالی استفاده می شوند، گچی هستند و جهت ایجاد نقش های برجسته داخل قالب را با استفاده از گل سفال پر می کنند تا نقش بر روی گل ایجاد شود، گاهی اوقات برای ساخت یک تابلو از چندین قالب استفاده می شود و با کنار هم قرار دادن قطعات هر قالب و انجام کارهای لازم، نقش نهایی کامل می شود. 

علت استفاده از قالب گچی این است که گچ آب قالب را به خود جذب می کند؛ از این رو جداسازی گل تابلو راحت می باشد و در عین حال استحکام خوبی دارد.

خرید ارزانترین تابلو سفال برجسته

خرید ارزانترین تابلو سفال برجسته امروزه انواع مختلفی از تابلو های سفال برجسته ساخته می شود که به صورت یک تکه و یا چند تکه ای ساخته می شوند و مناسب برای بسیاری از دکوراسیون های داخلی می باشند. 

این تابلو ها دارای نقش هایی زیبا و جذاب می باشند که برجسته بوده و طبیعی به نظر می رسند؛ از این رو با سایر تابلو های دیواری متفاوت می باشند و وجود آنها در هر مکانی سبب زیبایی و تزیین آنجا می شود. 

برای خرید تابلو سفال برجسته با کیفیت عالی و طراحی خاص می توانید از طریق این سایت اقدام کنید و ضمن خرید بهترین تابلوها، هزینه های کمتری را نیز بابت آنها پرداخت کنید. 

قیمت تابلو سفال ها با توجه به مدل و مقدار کار انجام شده بر روی آنها تعیین می شود؛ بنابراین تابلوها قیمت های متفاوتی دارند که همگی در رنج قیمت های ارزان قرار می گیرند و علاقه مندان می توانند بهترین مدل های آنها را با صرف هزینه های به صرفه و ارزان تهیه کنند. 

در کیفیت و ماندگاری این تابلوها هیچ گونه شکی نیست؛ زیرا توسط هنرمندان ماهر ساخته شده اند و تمامی مراحل لازم را که بر کیفیت آنها تاثیر گذار است، پشت سر گذاشته اند.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید