مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده تابلو سفالی برجسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

ساخت آسان تابلو سفالی برجستهخرید عمده تابلو سفالی برجسته

یکی از زیباترین تابلوهای دکوراتیو که امروزه از آنها در فضاهای داخلی منزل و یا محل کار استفاده می شود، تابلو سفالی برجسته می باشد. این تابلوهای زیبا تلفیقی از دنیای کهن با دنیای مدرن می باشد و می توانند شکوه و جلوه خاصی برای انواع فضاها به وجود آورند. قیمت عمده تابلو سفالی نقش برجسته به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که از جمله آن می توان به ابعاد تابلو و نوع نقشی که بر روی آن حکاکی شده اشاره نمود.

جالب است که درباره ترمه ابراهیمی یزد هم بیشتر بدانیم.

قیمت عمده تابلو سفالی برجسته

ساخت آسان تابلو سفالی برجسته

ساخت آسان تابلو سفالی برجسته سالها و قرن های بسیار زیادی است که مردم کشورمان در زمینه هنر ساخت انواع تابلو سفالی به فعالیت مشغول بوده و بهترین نقوش را بر روی آن ترسیم نموده و جلوه بی نظیری به وجود می آورند.
نحوه ساخت و تولید تابلو سفالی نقش برجسته به این صورت است که ابتدا بهترین خاک رس که در آن هیچگونه املاح و ناخالصی وجود ندارد را فراهم نموده و آن را با آب ترکیب کرده و گِل مورد نظر را آماده می نمایند. سپس شروع به خشت زدن کرده و آن را به قطعات مختلف که معمولاً ۵ یا ۶ تکه است تقسیم می کنند.
در ادامه برای اینکه هوای موجود در گِل از آن خارج شود، آن را به خوبی ورز می دهند که این امر نیاز به کمی قدرت بدنی و زور بازو دارد. پس از پایان این مرحله آن را درون قالب خشتی قرار داده و به خوبی فشار می دهند تا کاملاً فضای قالب پر شود.
در ادامه قالب را برعکس می کنند تا گِل سفال از آن جدا شده و روی سطح مورد نظر قرار بگیرد.
در این مرحله هنرمندان توانا و خوش ذوق با استفاده از ابزار مخصوص خود، شروع به ترسیم نقوش بر روی این خشت ها نموده و آن را به صورت برجسته در می آورند و در پایان آن را در کوره قرار می دهند تا به خوبی پخته و آماده استفاده گردد.

در این میان بهتر است ترمه ابریشمی یزد درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

خرید عمده تابلو سفالی برجسته

خرید عمده تابلو سفالی برجسته این روزها خرید عمده بهترین تابلو سفالی در تمامی شهرهای کشورمان رونق فراوانی دارد. برخی از افراد که دوست دارند فضای خانه و یا محل کار خویش را با استفاده از وسایل و طرح های سنتی تزئین نمایند، از مشتریان اصلی این تابلوها به شمار می روند.
حتی امروزه بسیاری از طراحان فضاهای داخلی برای دیزاین یک فضای مدرن، از این تابلوها استفاده کرده و تلفیق بسیار زیبا و چشم نوازی به وجود می آورند.
به سبب اینکه ساختار اصلی این تابلو ها از خاک می باشد، حس نزدیکی به زمین و طبیعت را در وجود انسان زنده کرده و برای او احساس آرامش و نشاط فراوانی را به ارمغان می آورد.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید