مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز تابلو سفالی دیواری در زنجان

آنچه در این مقاله می خوانید...

زیباترین طرح های تابلو سفالی دیواریفروش مستقیم تابلو سفالی دیواری خطی

قلم زنی روی برنج برای لابی از کارهای تخصصی می باشد که اگر به خوبی و با رعایت نکات لازم این کار انجام نشود هیچ وقت آن زیبایی که باید را ندارد و از شیوایی و رسایی مفهوم طرح آن کاسته خواهد شد.

تابلو سفالی دیواری یک وسیله بسیار محبوب و ارزشمند است که قطب اصلی تولید آن شهر زنجان می باشد. در این شهر هنرمندان بسیار زیادی هستند که به این هنر زیبا مشغول می باشند. قیمت روز این نوع تابلو با توجه به روش های مختلفی تعیین می شود که از این موارد می توان به قیمت گذاری بر اساس هزینه های ثابت و متغیر اشاره کرد. هزینه های ثابت همواره وجود دارند و نقش اساسی در قیمت گذاری این کالا خواهند داشت.

قیمت روز تابلو سفالی دیواری در زنجان

زیباترین طرح های تابلو سفالی دیواری

زیباترین طرح های تابلو سفالی دیواری تابلو یکی از مهمترین و ارزشمند وسایلی است که استفاده از آن تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی طراحی داخلی دارد. این محصول دارای مدل های گوناگون و متنوعی است که از این موارد می توان به تابلو های سفالی اشاره کرد. این نوع تابلو ها بر روی دیوار نصب می شوند و از زیبایی خارق العاده ای برخوردار می باشند.

در ساخت این نوع تابلو از مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع خاک رس استفاده می شود. برای ساخت و طراحی این محصولات می توان از طرح های متنوعی استفاده کرد که از این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • تابلو های سفالی نقش برجسته
  • تابلو های سفالی طرح هخامنش
  • تابلو های سفالی طرح کتیبه
  • تابلو سفالی خطی

بیشتر طرح ها و مدل های استفاده شده برای ساخت این محصول طرح های تاریخی هستند. این نوع طرح ها نشان دهنده هنر ایران می باشند و ارزش بسیار زیادی دارند. در ساخت این محصولات از ابزار های بخصوصی استفاده می شود. نمونه های طرح برجسته این کالا طرفداران بسیار زیادی دارند و از آنها می توان در محیط های اداری نیز استفاده کرد. برخی از مدل های این محصول رنگ آمیزی شده هستند که این امر بر زیبایی آنها خواهد افزود.

بنابراین این کار را باید به افراد ماهر و حاذق سپرد تا در کمترین زمان ممکنه و با بهترین کیفیت موجود این کار را به اتمام برسانند که هم اکنون این امکان فراهم شده است تا انواع رومیزی سرمه دوزی شده مخمل برای لابی در انواع طرح ها و نقوش زیبا و مدرن و سنتی را با قیمتی استثنایی و بسیار پایین پیاده سازی نمایند.

فروش مستقیم تابلو سفالی دیواری خطی

فروش مستقیم تابلو سفالی دیواری خطی آیا می دانید فروش تابلو سفالی خطی با کیفیت و درجه یک در بازار به چه صورت انجام می شود؟ برای فروش این محصول از شیوه های متعددی استفاده می شود که از این مورد ها می توان به فروش مستقیم اشاره کرد. در این روش افراد می توانند بهترین و با کیفیت ترین انواع تابلو سفالی زنجان را با کیفیت بسیار عالی و قیمت تولید تهیه کنند.

فروش مستقیم تابلو سفالی دیواری خطی اصل و با کیفیت از طریق این مرکز انجام می شود. در این سایت مشتریان گرامی می توانند کیفیت را بسیار ارزان تهیه کنند و هزینه های خود را تا میزان قابل توجهی کاهش دهند. ارسال انواع تابلو در این مجموعه در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام خواهد شد.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید