مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان تابلو سفال در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

تابلو سفالی و تنوع گسترده آن هاخرید تابلو سفال درجه یکمراکز فروش تابلو سفال

اگر به دنبال خرید تابلو های زینتی سفالی بسیار زیبا هستید، فروشندگان تابلو سفال در تهران و سایر شهر ها تنوع گسترده ای از مدل ها را در اختیار خریداران خود می گذارند. هنر سفالگری از هنرهای ویژه ی ایرانیان می باشد که نه تنها در داخل کشور بلکه در بین انسان های سایر کشور ها نیز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

و این افتخاری بزرگ برای هنرمندان ایرانی است.

سفالگری، هنری کاملا دستی می باشد و اولین بار در شهر مازندران پدید آمد و به دلیل علاقه مردم به این کارهای هنری تولید و آموزش آن نیز گسترش پیدا کرد.

با یاد داشتن سفالگری می توانید به راحتی تابلو های سفالی مورد نظرتان را با هر طرح و رنگی که می خواهید، بسازید.در ادامه به بررسی نکاتی پیرامون این هنر بسیار زیبا می پردازیم.

فروشندگان تابلو سفال

تابلو سفالی و تنوع گسترده آن ها

انتخابی مناسب برای تزئین منازل و ساختمان های مختلف، تابلو های سفالی می باشند که نمایانگر هنر اصیل ایرانی هستند به همین علت بین ایرانیان طرفداران زیادی را جذب کرده اند.

دو مدل ساده و نقش برجسته از این تابلو ها موجود است که مدل برجسته به دلیل طرح زیبای کنده کاری شده روی تابلو طرفداران بیشتری نسبت به مدل ساده دارد.

از هریک از انواع تابلو های سفالی در محیطی خاص و متناسب با دکوراسیون آن محل استفاده می کنیم تا زیبایی اطراف را دو چندان کنیم.

فروشندگان تابلو سفال

خرید تابلو سفال درجه یک

به دلیل تنوع گسترده ای که این تابلو ها دارند تشخیص مرغوب بودن یا نبودن این محصولات کار مشکلی است. اما با دانستن نکاتی که در ادامه ذکر می کنیم تا حدودی می توانید جنس مرغوب را باز شناسید.

  • یکی از نکات مهم در خرید محصولات سفالی این است که به رنگ سفال توجه کنید، اگر رنگ بیش از حد تیره باشد نشان گر بی کیفیت بودن این محصول است.
  • وجود هر گونه ترک خوردگی حتی اگر اندک باشد، مهم است و بیانگر این موضوع است که سفال به درستی خشک نشده است یا دارای ناخالصی های بسیار است.
  • طرح زده شده بر روی سفال باید یک دست و کاملا سالم باشد بنابراین هرگونه لب پریدگی حائیز اهمیت است و خرید این محصولات بعلت پایین بودن عمر مفید توصیه نمی شود.
  • رنگی که بر سفال زده شده نباید نابرابر باشد و در یک شره شده باشد و قسمت دیگر اصلا رنگی به خود نگرفته باشد.
  • قبل از خرید نهایی محصول بین قیمت ها و کیفیت محصول مقایسه ای انجام دهید. این موضوع بر هر کسی آشکار است که هرچه کیفیت یک جنس بهتر باشد، قیمت فروش آن هم بیشتر است.

فروشندگان تابلو سفال

مراکز فروش تابلو سفال

دو روش برای خرید این تابلو های تزئینی که بسیار مورد توجه همگان است وجود دارد. روش اول خرید حضوری با مراجعه به مراکز فروشو تولیدی ها صورت می گیرد و روش دوم که روشی راحت تر و به صرفه تر است خرید اینترنتی می باشد.

فروشندگان این محصولات هنری با در نظر داشتن سلیقه مردم در انتخاب یک محصول تنوع بیشتری از آن را در اختیار مشتریان می گذارند و به انتخاب بهتر آنان کمک می کنند.

این مراکز فروش حضوری در سراسر شهرها وجود دارند که کیفیت مرغوبی از تابلو را با قیمت مناسب به فروش می رسانند.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید