مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده کتیبه سفالی سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرایند تولید کتیبه سفالی سنتیقیمت روز کتیبه سفالی سنتی کوچک

این مرکز یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی و شرکت عرضه کتیبه سفالی سنتی در کشور است که آن را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رساند و در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد و هدف آن ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای تمام متقاضیان و خریداران می باشد.

عرضه کننده کتیبه سفالی سنتی

فرایند تولید کتیبه سفالی سنتی

فرایند تولید کتیبه سفالی سنتی به اشیای ساخته شده از گل پخته شده سفال می گویند و سفال گری ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با زندگی انسان ها دارد و به دلیل اینکه دارای ظرفیت های فنی بالایی است توانسته در سالیان سال جایگاه خود را حفظ کند.

این هنر ارزشمند توسط هنرمندان باذوق ایرانی ادامه پیدا کرده و با رشد و تعالی هنری و استفاده از تکنولوژی جدید ، به شیوه های مختلف زیبا بخش پروژه های ساختمانی متعدد کشورمان شده است به طوری که این هنر کهن و زیبا به عنوان یکی از مهمترین اِلِمان ها و مشخصه های ایستگاه های مترو ، شناخته شده است و به دلیل اقبال روز افزون مردم هنر دوست ایران ، امروزه در بسیاری از پروژه های ساختمانی از تابلوهای زیبای سفالی استفاده می شود . نقش برجسته های سفالی به دلیل استحکام بالا ( پخت در دمای 900درجه) و تحمل سرما و گرما این توانایی را دارند که در هر دو فضای داخلی و خارجی ساختمان ها مورد استفاده قرار گیرد. تنوع طرح نیز از شاخص های دیگر نقش برجسته های سفالی است و تقریبا می شود هر نوع طرحی را در هر حالتی برای لابی هتل ها، ساختمان ها و سفره خانه ها، فضای بالای شومینه ها، قاب ها، لوح تقدیر ها، تندیس ها و … اجرا کرد. فرم پذیری و رنگ های متنوع نیز از خصوصیات مثبت تابلوهای سفالی است که این توانایی را به این هنر می دهد که با هر دکوراسیون و فضایی تطبیق پیدا کند.

یکی از حالت های سفال گری ایجاد کتیبه های سفالی می باشد که بهصورت نقش برجسته قابل تولید می باشند در ابتدا برای ساخت کتیبه های سفالی باید نقش مورد نظر را طراحی نمود برای مثال طرح باستانی، پاسارگاد، طرح تخت جمشید ، کوبیسم و … و یا هر طرح دیگری را در نظر گرفته تا برای نقش بستن بر روی کتیبه سفالی طراحی شود که به دلیل زیبایی و مستحکم بودن بازار کتیبه با رونق بسیار بالایی روبرو شده و توانسته نظر متقاضیان را جذب کند.

مدل های معروف تابلو کتیبه سفالی در بازار کشور مدل های مختلط مدرن و سنتی و مینیاتوری در طرح های:

  1. قرآن
  2. هخامنشی
  3. فرشته
  4. حوض ماهی
  5. سیمرغ و غیره

این نقوش در مدل های حجمی نیز می باشد که بسیار زیبا و دلنشین هستند تابلو نقش برجسته مخصوص سالن های پذیرایی ، راهرو ، اتاق های اداری و غیره می باشد که در ابعادو اشکال مختلف وارد بازار می شوند .

قیمت روز کتیبه سفالی سنتی کوچک

قیمت روز کتیبه سفالی سنتی کوچک کشور ایران از جمله کشور های بزرگی است که در آن صادرات کتیبه سفالی سنتی در حجم بالا به دیگر کشور ها انجام می شود، امروزه فروش و صادرات کتیبه سفالی سنتی از رونق بسیار بالایی برخوردار است و به دلیل کاربرد و ویژگی هایی که دارد صادرات آن بالا رفته است.

این سایت از مراکز خرید و شرکت های بازرگانی و صادر کننده انواع کتیبه سفالی سنتی است که آن هارا با قیمت بسیار مناسب و ارزان به فروش می رساند و خریداران می توانند جهت خرید این محصول به این سایت مراجعه و محصول خود را سفارش دهند، لازم به ذکر است که قیمت کتیبه بسیار مناسب بوده و این مرکز کمک به فراوانی به شناخت خریداران عزیز می کند که بتوانید با حذف واسطه ها به صورت کاملا مستقیم خرید خود را از آن داشته باشید و به هیج عنوان نگرانی از بابت هزینه های زیاد برای تهیه محصول در دل نداشته باشید.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید