مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات مستقیم تابلو سفالی هخامنشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات کاملی درباره تابلو سفالی هخامنشیتولید کننده مرغوبترین تابلو سفالی هخامنشی

تابلوی سفالی یکی از نمونه تابلوهای با طرح‌ های سنتی و بسیار شیک می‌ باشد که دارای طرفداران زیادی بوده و یک نمونه از طرح ‌های صادراتی آن به صورت هخامنشی تولید می ‌گردد، صادرات مستقیم تابلو سفالی هخامنشی به کشورهای مختلف و متقاضی این نمونه تابلوها انجام می ‌گردد و با رعایت تمام موارد گمرکی در اختیار بازارهای خارجی قرار می ‌گیرد و نمایانگر هنر و ذوق هنرمندان ایرانی می ‌باشند.

جالب است که درباره ظروف مسی قلم کاری شده هم بیشتر بدانیم.

صادرات مستقیم تابلو سفالی هخامنشی

اطلاعات کاملی درباره تابلو سفالی هخامنشی

اطلاعات کاملی درباره تابلو سفالی هخامنشی قطعاً شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به کارهای سنتی و تابلوهای لوکس علاقه زیادی دارید و یا از جمله علاقمندان به کارهای هنری بسیار زیبا و شیک می ‌باشید و خوب می دانید که تابلو دارای تنوع بسیار زیادی می باشد.

در این میان بهتر است ظروف مسی قدیمی درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

تابلو که به‌ عنوان لوکس ‌ترین وسیله تزیینی برای خانه محسوب می شود دارای انواع و اقسام زیادی با طرح و رنگ و مدل ‌های متفاوتی می ‌باشد که هرکدام دارای ویژگی ‌های خاص خود بوده و به نوعی مزین کننده فضای محیط اطراف خواهند بود، از طرفی ما ایرانیان علاقه خاصی به کوروش بزرگ داریم و از وی به عنوان یک ایرانی با شجاعت و صاحب فتوحات فراوان یاد می کنیم و به همین علت به آثار هنری مرتبط با دوران هخامنشی نیز علاقه خاصی نشان خواهیم داد.

یکی از زیباترین نوع تابلوهای سفالی با طرح های هخامنشی، به صورت برجسته می ‌باشد که دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی بوده و با تنوع زیادی از نقش و نگارها بر روی سفال نقش می ‌بندند و از زیبایی خاصی برخوردار بوده و برای محل ‌هایی از جمله مجتمع ‌های مسکونی، هتل ‌ها، خانه ‌های لوکس، مکان‌ های تفریحی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

از آنجایی‌که هنر سفالگری نیز یکی از دیرینه ‌ترین هنرهای بین مردم ایران‌ زمین می ‌باشد و با توجه به آثار به ‌جای ‌مانده از دوران هخامنشی می ‌توان نمودِ این آثار و هنر را در تابلوها و آثار باقیمانده از آنها نیز مشاهده کرد و از آنجایی‌که طرح ‌های هخامنشی بیشتر به صورت برجسته زیبایی خود را نشان می دهند تولید کنندگان و طراحان، این نقوش را بر روی سفالی حک می کنند و از آنها برای جذابیت بیشتر محیط خود استفاده می ‌کنند.

تابلوهای سفالی دارای زیبایی خاصی بوده و به صورت تابلو یکپارچه و یا چند تکه تولید می شوند که هرکدام طرفداران خاص خود را دارا می باشند.

تولید کننده مرغوبترین تابلو سفالی هخامنشی

تولید کننده مرغوبترین تابلو سفالی هخامنشی تولید کننده تابلو با تولید تابلو سفالی با طرح هخامنشی این نمونه کالای زینتی را در بالاترین سطح کیفی و با نقش ‌های بسیار زیبا از قبیل نقش ‌های هخامنشی، تک سرباز، کوروش کبیر و غیره تولید کرده و در اختیار بازار داخلی قرار می ‌دهد.

این واحد تولید کننده با تولید انواع تابلو سفالی آنها را به طرق مختلفی در اختیار خریداران قرار می دهد و با ایجاد این سایت اینترنتی زمینه خرید را برای متقاضیان و مشتریان خود در سراسر کشور فراهم نموده است.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید