مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش اینترنتی تابلو سفال نقش برجسته اتاق کودک

قبول سفارش اینترنتی تابلو سفال نقش برجسته با ترکیبات کودکانه و رنگهای فانتزی برای کسانی که می خواهند با استفاده از مواد طبیعی سلامت را به کودکان خود هدیه دهید.

فروش مرغوب ترین و بهترین میناکاری صنایع دستی اصفهان در سایت های آنلاین اینترنتی به صورت مستقیم و غیر حضوری امکان پذیر می باشد و در سطح بازار از میزان فروش بالایی برخوردار می باشد.

استفاده از مواد طبیعی و دوری از مواد شیمیایی سرطانزا در رشد سلامت و بهداشت خانواده و کودک تاثیر به سزایی دارد. مواد مصنوعی علی الخصوص فایبر گلاس در مواجهه با نور خورشید و گرما گازی خطرناک از خود متصاعد می کند که برای سلامتی انسان و علی الخصوص بدن ظریف و حساس کودکان خطرناک می باشد. زمانیکه اتومبیل شما زیر آفتاب با پنجره های بسته می ماند وقتیکه وارد آن می شوید بوی خاصی را استشمام می کنید که همین گاز خطرناک است که در ماشین جمع می شود به خاطر همین باید سریعا پنجره های ماشین را پایین بدهید تا این گاز از ماشین خارج شود. برای اتاق کودکان بهتر است به جای تزیینات دیواری که از مواد شیمیایی ساخته شده است از سفال که از ترکیب خاک و آب تشکیل شده استفاده کنید تا سلامت کودک خود را تضمین کرده باشید.

برای ساخت ساعت صنایع دستی ابتدا باید مواد اولیه آن نظیر خاک مخصوص، طرح  را تهیه کنیم. بدین منظور در مرحله اول باید گل خالص تهیه شده از خاک رس که عاری از هر گونه املاح، گچ، آهک  باشد را آماده کنیم.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید