مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کتیبه سفالی هخامنشی با بهترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

کشورهای وارد کننده کتیبه سفالی هخامنشیفروش عمده کتیبه سفالی هخامنشی صادراتی

امروزه کتیبه سفالی هخامنشی نقش مهمی در دکوراسیون خانه و محل کار ما دارد. این نوع کتیبه های زیبا به دو دسته تقسیم می شوند: کتیبه های به شکل کاشی های چند تکه که طرح های هخامنشی زیبا بر روی آن هستند و کتیبه های سفالی یک تکه این کتیبه های هخامنشی بسیار زیبا هستند و می توانند دکوراسیون خانه شما را به نوعی تاریخی کنند. شما در این بخش بیشتر با این مقاله آشنا خواهید شد.

سوزن دوزی بلوچی برای لابی از کارهای تخصصی می باشد که اگر به خوبی و با رعایت نکات لازم این کار انجام نشود هیچ وقت آن زیبایی که باید را ندارد و از شیوایی و رسایی مفهوم طرح آن کاسته خواهد شد.

خرید کتیبه سفالی هخامنشی با بهترین قیمت

کشورهای وارد کننده کتیبه سفالی هخامنشی

کشورهای وارد کننده کتیبه سفالی هخامنشی همان طور که گفته شد، این تابلوها دو دسته کاشی های لعاب شده چند تکه و سفال های یک تکه هستند. بنابراین، متوجه می شویم که این کتیبه های هخامنشی دارای سایزهای مختلفی هستند. این نوع از کتیبه های هخامنشی نیز دارای طرح های مختلفی هستند و شما می توانید آنها را در محیط کار خود یا منزل به راحتی استفاده کنید.

بعضی از طرح های این کتیبه های هخامنشی عبارتند از خوش نویسی های قرآن کریم، طرح های ایرانی، گل و هزاران طرح های دیگر که بستگی به سلیقه شما دارد. همچنین، شما می توانید نوع لعابی یا بدون لعاب این کتیبه را خریداری کنید.

به دلیل تنوع بالایی که در طرح و رنگ میناکاری روی سفال وجود دارد، ست کردن این سفال ها نیز با سایر وسایل خانه ممکن می باشد.

کشورهای فرانسه و ایتالیا بیشترین کتیبه سفالی صادراتی را در میان کشور های دیگر دارند و از طرف دیگر سفالگران اصفهانی یکی از بزرگترین صادر کنندگان کتیبه های سفالی به کشورهایی مانند ایتالیا، فرانسه، بلژیک و نروژ هستند.

فروش عمده کتیبه سفالی هخامنشی صادراتی

فروش عمده کتیبه سفالی هخامنشی صادراتی کتیبه سفالی هخامنشی یکی از زیباترین و پرطرفدارترین محصولات سفالی در میان مردم است که بسیاری از آنها را برای زیباتر کردن دکوراسیون خانه استفاده می کنند. این کتیبه های سفالی دارای رنگ های متنوعی هستند که شما می توانید با توجه به دکوراسیون و سلیقه خود آنها را انتخاب کنید. بسیاری از عمده فروشان سطح شهر دارای کتیبه های زیبایی هستند که شما می توانید از آنها خریداری کنید.

عواملی زیادی بر قیمت کتیبه سفالی تاثیر دارند. یکی از این عوامل این است که کتیبه سفالی محصول کجاست. همان طور که گفته شد، اصفهان، فرانسه، ایتالیا و شیراز یکی از بزرگترین و بهترین مکان های برای تولید محصولات سفالی مانند کتیبه هستند. بنابراین، اگر کتیبه محصول این تولیدکنندگان باشند از قیمت بالایی برخوردار هستند.

از طرف دیگر، موادی که از آن برای تولید کتیبه های سفالی استفاده می کنند نیز در قیمت آنها تاثیر می گذارد.بسیاری از فروشگاه و مغازه های شهرهای مختلف می توانند کتیبه های سفالی هخامنشی خود را به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش برسانند که شما می توانید هم به صورت مستقیم و هم به صورت آنلاین کتیبه مورد نظر خود را تهیه کنید. توجه داشته باشید که در خرید کتیبه های سفالی چیزی به غیر از سلیقه شما ملاک نیست.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید