مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید تابلو سفالی ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

متنوع ترین طرح های تابلو سفالی ارزانتولید انواع تابلو سفالی ارزان

خرید صنایع دستی ارزان قیمت که مضاف بر اینکه از کیفیت بسیار خوب و مرغوبی برخوردار باشد و در عین حال طراحی چشمگیری نیز داشته باشد از طریق واحد فروش وب سایت امکان پذیر است. قیمت هر کدام از این تابلوها بر اساس ابعاد و سایز تابلو و طرحی که در آن کار شده است و در نهایت با توجه به مواد اولیه ای که در آن کار شده است تعیین می گردد. .

خرید تابلو سفالی ارزان قیمت

متنوع ترین طرح های تابلو سفالی ارزان

متنوع ترین طرح های تابلو سفالی ارزانمیناکاری صنایع دستی اصفهان مدرن و برجسته و طرح هایی از قبیل طرح اسب، پروانه، پازلی، هخامنشی، لعابی خطی، مینیاتوری، نقش برجسته نگین، ماهی و فانتزی صدها مدل دیگر که همگی نمادی از فرهنگ و هنر ایرانی است.

جزو متنوع ترین و زیباترین تابلوهای هنری موجود در بازار هستند و طرفداران خاص خود را دارد. این طرح ها به قدری زنده و گویا هستند گویا با انسان حرف می زنند.

طراحی و ساخت این تابلوها به قدری زیبا و جذاب است که توجه بسیاری از افراد را در مشاغل مختلف به خود معطوف نموده است. کاربرد این نوع از تابلو که با هنر و فرهنگ و ذوق هنرمندان عجین شده است برای مراکز مختلفی از جمله هتل و رستوران و فضاهای سنتی و در منازل و آپارتمان ها و مراکز اداری و…مصداق پیدا می کند.

در ساخت تابلوهای سفالی از مواد اولیه بسیار مرغوبی استفاده شده است و همگی لعاب کاری شده به بازار عرضه می شوند. هر کدام از این تابلوها در یک ابعاد مشخصی تولید می شود و متناسب با یک فضا می باشد. این تابلوها زیبایی فوق العاده ای دارند و آمیخته به فرهنگ و سنن قدیم و جدید هستند و به نوعی با تلفیق شدن هنر مدرنی را به وجود آورده اند که بازار خوب و پر رونقی را به خود اختصاص داده است.

تولید انواع تابلو سفالی ارزان

تولید انواع تابلو سفالی ارزان تولید تابلو سفالی در انواع مختلف و ابعاد گوناگون و در طراحی و مدل های مدرن و فانتزی و سنتی با قیمتی بسیار خوب و کیفیتی عالی از روند بسیار خوب و قابل توجهی برخوردار است. این هنر نمادی از زنده نگه داشتن آیین و فرهنگ و رسوم است که با طراحی به روز و مدرن در هم آمیخته است. انواع تابلو سفالی با قیمت خوب و ارزان دربازار به مشتریان عزیز عرضه می شود. طراحی این تابلوها با در نظر گرفتن سلیقه های مختلف انجام می شود.

بازار فروش این تابلوها بسیار پر رونق است و توجه بسیاری از افراد هنر دوست و خوش ذوق به سمت و سوی این هنر معطوف شده است. قیمت بسیار خوب این تابلوها و کیفیت قابل توجهی که دارند موجبات فروش خوبی را در بازار برای تولیدکنندگان فراهم آورده است. قیمت عمده این صنعت دستی که در نوع خود بی نظیر است و فروش آن به صورت مستقیم به نوعی ایجاد توازن در بازار نموده است.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید