مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترین تولیدی تابلو تزیینی سفالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تابلو تزیینی سفالی طرح ماهیقیمت عالی تابلو تزیینی سفالی در مشهد

هنر سفالگری یکی از هنرهای برجسته و بسیار دقیق و ظریف می‌باشد که توسط هنرمندان زیادی انجام می‌گردد، تابلوهای تزئینی سفال گری با طرح ‌های مختلفی تولید می‌گردد و از زیبایی منحصربه‌فرد برخوردار هستند و با ایجاد طرح ‌های برجسته باعث زیبایی فضای محیط و اطراف می‌گردند، بزرگترین تولیدی تابلو تزیینی سفالی با تولید انواع مختلف تابلوهای سفالی در طرح ‌ها و ابعاد مختلف آن را به‌صورت اینترنتی و حضوری در اختیار علاقه‌مندان به این هنر قرار می‌دهد.

جالب است که درباره سفال صنایع دستی هم بیشتر بدانیم.

بزرگترین تولیدی تابلو تزیینی سفالی

تابلو تزیینی سفالی طرح ماهی

تابلو تزیینی سفالی طرح ماهی ماهی در بین ما ایرانیان نماد های بسیار زیادی داشته و به‌ عنوان بار آوری، خلاقیت، اقبال خوش، خوشحالی، دانش و ابدیت معنی می دهد و از این‌رو استفاده از آن در خانه بسیاری از ما سمبل شادی و نشاط می باشد.

به همین علت بسیاری از افراد برای داشتن ماهی یا آن را به ‌صورت زنده و در آکواریوم نگهداری می‌ کنند و یا با خرید تابلو های تزئینی ماهی، یا تابلو های سفالی و یا ماکت ماهی آن را تهیه و از زیبایی و نماد آن برای شاد زندگی کردن خود استفاده می ‌کنند.

تابلو سفالی ماهی یکی از تابلو های برجسته و بسیار زیبا می‌ باشد که با دارا بودن طرح برجسته ماهی از زیبایی خاص و چشم‌ نوازی برخوردار بوده و استفاده از آن در فضا های مختلف مانند سالن و یا محل کار باعث جذابیت و زیبایی محیط می‌ شود.

تابلو سفالی ماهی به‌ عنوان یکی از تابلو های بسیار زیبا و معروف در هنر سفالگری می‌ باشد که از دقت و ظرافت بسیار بالایی برخوردار بوده و بسیاری از طراحان و تولید کنندگان این نوع تابلو ها از ترکیب رنگ ‌های مختلف و برجستگی‌ ها و فرورفتگی هایی در سطح تابلو استفاده می‌ کنند و با ایجاد رنگ های شاد زیبایی و چشم‌ نواز بودن آن را دو چندان می ‌کنند.

یکی دیگر از تابلو های تزئینی ماهی نوع  ماکت آن می‌ باشد که از ابعاد و طرح‌ های فوق ‌العاده زیبایی برخوردار بوده و استفاده از آن دارای موارد مصرف گوناگونی می ‌باشد.

در این میان بهتر است هفت سین فیروزه کوبی درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

قیمت عالی تابلو تزیینی سفالی در مشهد

قیمت عالی تابلو تزیینی سفالی در مشهد شهر مشهد به‌ عنوان یکی از شهر های توریستی در کشور می ‌باشد که هر ساله تعداد زیادی توریست از داخل و خارج کشور به این شهر سفر می کنند و با خرید بسیاری از سوغاتی ها و وسایل تزیینی از این شهر به رونق اقتصادی آن کمک زیاد می‌ کنند، از این‌رو تولید کنندگان تابلو سفالی با تولید انواع تابلو های مختلف در طرح‌ و رنگ و ابعاد گوناگون باعث جذب گردشگران و خرید بیشتر این محصولات توسط آنها شده اند.

تابلو سفالی مشهد که از تنوع بالایی برخوردار بوده و هنر دست هنرمندان این شهر می باشد با قیمت عالی و با شرایط فروش ویژه در اختیار علاقمندان به این هنر قرار می گیرد.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید