مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید تابلو کتیبه سفالی سه بعدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تابلو کتیبه سفالی طرح چهرهعرضه مستقیم تابلو کتیبه سفالی کلاسیک

بازار خرید تابلو کتیبه سفالی نمونه ای جدید از تابلوهای خود را به بازار آورده است که سفالی هستند و طرحی سه بعدی و برجسته دارند. این طرح های برجسته همیشه مشتریان خود را داشته اند و هم اکنون نیز با تعداد بالا به فروش می رسند. تابلو کتیبه از جنس سفال است. سفال از آب و خاک رس که به نرمی با هم مخلوط شده اند ساخته شده است. برخی از این تابلوها نقش چهره دارند. این نقش ها برجسته است. به این طرح ها سه بعدی هم می گویند.

سوزن دوزی بلوچی برای لابی از کارهای تخصصی می باشد که اگر به خوبی و با رعایت نکات لازم این کار انجام نشود هیچ وقت آن زیبایی که باید را ندارد و از شیوایی و رسایی مفهوم طرح آن کاسته خواهد شد.

بازار خرید تابلو کتیبه سفالی سه بعدی

تابلو کتیبه سفالی طرح چهره

تابلو کتیبه سفالی طرح چهره این نمونه کارها از استقبال خوبی برخوردار هستند. فروش این کارها نسبت به سایر تابلوهای دیگر بیشتر است. چرا که نمای بیشتر ی به منزل می دهند. قیمت ـآنها ممکن است کمی گران باشد. اما طرح های آنها آنقدر زیاد است که با هر سلیقه ای می تواند مناسب باشد. این تابلوها با هر فضایی هماهنگ می شود و این کار به آسانی ممکن است.

به دلیل تنوع بالایی که در طرح و رنگ میناکاری روی سفال وجود دارد، ست کردن این سفال ها نیز با سایر وسایل خانه ممکن می باشد.

تابلو کتیبه سفالی طرح چهره را با استفاده از تکنیک ها و روش های مختلفی مانند تکنیک های ساخت تابلو سفال، تراش، خط انداختن، سه بعدی یا مجسمه وار و.. می سازند. این تابلوها به مقدار بیشتری نسبت به سایر تابلوها مورد استقبال مشتریان و مخاطبین خودشان قرار گرفته اند. چرا که چهره یکی از دوست داشتنی ترین طرح هایی است که می توان یافت و البته در همه جای منزل از آن استفاده کرد. بیشتر افراد بیشتر از اینکه از طرح های سنتی خوششان بیاید، از طرح های برجسته و سه بعدی چهره ها بازدید می کنند. این طرح ها برای آنها جذاب تر است. و به راحتی با چشم و ذهن مخاطب ارتباط برقرار می کنند.  از این طرح ها کمتر در فضاهای عمومی و نمای بیرونی ساختمان به کار می برند و بیشتر در فضاها و نمای از آنها استفاده می کنند.

برای دکوراسیون سالن، اتاق خواب، راه پله ها، نمای خارجی و نمای داخلی می توان از این تابلوها به کاربرد. محصولاتی که چنان زیبایی خیره کنندگانی دارند از دید جهان و جهانیان نیز پنهان نمی شوند. این محصولات به خارج از کشور نیز صادر می شوند. اگر شما نیز یکی از مصرف کنندگان این محصولات هستید و یا قصد خرید آن را دارید بهتر است در تمیز کردن آنها کاملا مراقب باشید.

 

عرضه مستقیم تابلو کتیبه سفالی کلاسیک

عرضه مستقیم تابلو کتیبه سفالی کلاسیک عرضه تابلو سفالی کلاسیک به صورت مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده می رسد. بازار تابلو کتیبه با این محصولات خود به جهانیان هنر دست ایرانیان را نشان داده است و از آن حمایت می کند.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید