مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کاشی شکسته در اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

هنر کاشی های شکستهقیمت کاشی های شکسته در مراکز فروشعوامل تاثیر گذار در قیمت کاشی شکستهخرید کاشی شکسته

استفاده از کاشی شکسته در بخش های داخلی و نمای خارجی ساختمان ها یکی از هنرهای جدید و زیبای امروزی است که بسیار رایج شده است.

سوزن دوزی بلوچی برای لابی از کارهای تخصصی می باشد که اگر به خوبی و با رعایت نکات لازم این کار انجام نشود هیچ وقت آن زیبایی که باید را ندارد و از شیوایی و رسایی مفهوم طرح آن کاسته خواهد شد.

هنرمندان و افراد خوش ذوق کاشی ها را قطعه قطعه می کنند و آن ها را در رنگ های مختلف تولید می کنند . برای خرید کاشی شکسته در اصفهان به مراکز خرید بروید و طرح دلخواهتان را انتخاب کنید.

کاشی شکسته

هنر کاشی های شکسته

همانطور که از نام آن پیدا است، این کاشی ها از خرد شدن کاشی های بزرگتر به وجود آمده اند و دارای طرح و رنگ های متنوعی هستند.

کاربرد این کاشی های زیبا در زندگی زیاد است به طوریکه هم درون خانه و هم بیرون آن می توانیم آن ها را مشاهده کنیم. برای تزیین دیوار ها، اپن آشپرخانه و شومینه و سرویس های بهداشتی استفاده  می شوند.

طرح های مختلفی از این کاشی ها وجود دارد که شامل

  • طرح فانتزی
  • طرح سنتی
  • طرح اسلیمی
  • طرح مدرن
  • طرح کلاسیک

می شوند. استفاده از آن ها بستگی به محیطی دارد که قرار است استفاده شود. هرکدام از کاشی ها طراحی و ترکیب رنگ هنرمندانه ی ویژه ای دارد که باعث تمایز آن از بقیه می شود.

کاشی شکسته

قیمت کاشی های شکسته در مراکز فروش

قبل از خرید هرچیز باید قیمت آن را در مراکز مختلف سوال کنیم تا بتوانیم در نهایت انتخابی از روی آگاهی داشته باشیم. هنرمندان و کسانیکه قصد استفاده از کاشی های شکسته را دارند می توانند به فروشگاه های مختلفی که در سراسر شهر وجود دارند مراجعه کند.

باید با توجه به مکانی که قصد استفاده از کاشی ها را داریم طرح مناسبی را انتخاب کنیم، بطور مثال در اتاق کودک از طرح های فانتزی، در اماکن مذهبی از طرح های اسلیمی و سنتی و در خانه ها از طرح های مدرن و کلاسیک بهره می گیرند.

با مراجعه حضوری به مراکز خرید هم می توان طرح های متنوع را از نزدیک مشاهده کرد و هم مقایسه ای بین قیمت ها انجام دهیم که این ها باعث خرید آگاهانه ما می شوند.

به دلیل تنوع بالایی که در طرح و رنگ میناکاری روی سفال وجود دارد، ست کردن این سفال ها نیز با سایر وسایل خانه ممکن می باشد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت کاشی شکسته

در تعیین قیمت کاشی های شکسته عوامل مختلفی چون طرح روی آن، جنس و کیفیت کاشی، ترکیب رنگ آن، اندازه و ابعاد کاشی ها دخیل هستند.

کاشی شکسته

خرید کاشی شکسته

در هر یک از شهرهای ایران که باشید می توانید کاشی مورد نیاز خود را تهیه کنید. یکی از شهرهایی که در این زمینه فعالیت دارد اصفهان می باشد.

در اصفهان کاربرد این هنر زیبا واضح است و اگر به اطراف شهر نگاهی بیندازید استفاده هنرمندانه از آن ها را در زیبایی بخشی شهر می بینید.

در اصفهان مراکز خرید زیادی وجود دارد که طرح های مختلف کاشی شکسته را می فروشند.

برای خرید طرح مورد نظر خود در اصفهان به فروشگاه ها بروید و کاشی با قیمت مناسب را تهیه کنید و آن را ماهرانه در مکان مورد نظر به کار گیرید.

نیلوفر اصفهانی زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نیلوفر اصفهانی زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09123613402

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: naghshekhyalco@

email icon ایمیل: N.khiyal@yahoo.com

مجموعه نقش خیال البرز شما را به خرید بهترین محصولات تابلو سفال و کاشی شکسته و… دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید